Miért hallok koppanást amikor álló helyzetben vagy kisebb sebességnél (10km/h) eltekerem a kormányt?
2001 Peugeot 206 1.4 benzin.
Menetközben nem csinálja. Mások szerint lehet a gömbcsukló, de azért hátha nem az.
Nagyobb kormány elforgatásnál hallom, nem mindig de egyik napról a másikra jött.
Torony csapágy berágódott vagy rugótörés! 206-os szokta csinálni.
"egyik napról a másikra jött"
Ez egy ilyen sport, tegnap még melegített a mikró, ma már nem.
Az a baj volt már állapot felmérésen, meg szerelőnél is az elmúlt napokban. Nem láttak semmit, de feltétlen említem a szerelőnek, és elviszem.
Köszönöm!
És nem találtak semmit?
Ezek olyanok amit ki szúrnak elsőre (típus hiba)
Más lesz az.
+1 a toronycsapágyra vagy/és rugóra. Gyakran együtt jön a két probléma, illetve egyikből következik a másik. Esetleg rugótányér törés, de az nem jellemző.
Ha a kormánygömbfejjel van probléma, a kereket megfogod két kézzel és jobbra balra megrángatod mint ha el akarnád forgatni a kereket, akkor is kopogni fog. Ezt még megnézheted.
"de azért hátha nem az"
Pedig azzal jobban járnál, 2-3 eft egy kormánygömbfej, berakni a két oldalt egy futóműbeállítással együtt 1 munkaóra, 25-30 eft-ból megúszható. A toronycsapágy drágább mulatság és 3-4x annyi idő, ha rugót is cserélni kell az megint plusz költség.
5. Nem hajtott el hát családban van az autószerelő. Nem szándéka az hogy lehúzzon vagy bármi ilyesmi. Azért mondom hogy el lett véve, de semmi olyat nem látott. De mondom
Neki feltétlen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!