Ezzel egyetértetek?
https://www.youtube.com/watch?v=VUszja5WZh4&ab_channel=Holly..
Aki nem akarja megnézni: Roviden annyi, hogy ne lehessen a gyorsabban menni a megengedett sebességnél.
"Aki nem akarja megnézni: Roviden annyi, hogy ne lehessen a gyorsabban menni a megengedett sebességnél."
Lekorlátozni a max sebességet?
130-al fog elcsapni 30-as táblánál a jómadár.
Nem ez a megoldás.
Ebben nem értek vele egyet. Magyarországon főleg fejben van a baj az emberekkel illetve nagyon rossz miőségűek az utak.
Említi is hogy a német pályán lehet annyival menni amennyivel akarsz és érdekes még sem halnak meg sorba a száguldozástól.
Legtöbb baleset ahogy észre veszem inkább kisebb sebesség mellet van olyan szakaszokon ahol bizonyos napszakokban telített az összes sáv.
Sajnos a magyarok mentaltása az utakon ami igazán veszélyes,nagyon szeretnek jampiskodni,nem szeretik ha megelőzik őket,folyton rohannának akkor is ha a körülmények nem igazán megfelelőek ehez.
Egyébként motorozásra térve,HH-egy olyan motoros aki inkább csak eljut A ból B be. Nem feltétlen mert dolga van ott,ő inkább közben dolgozik hiszen kb azért ül motorra hogy videót gyártson.
Na de hány ember is vesz azért motort hogy soha ne használja ki a gyorsulását? hány ember vesz azért motort hogy ha beér egy nagyon jó kis forgalmú egyene szakaszra ne húzzon egy kövéret?
Az a baj hogy egyre jobban akarnak az emberek pórázt rakni saját magukra.
A sok hülye szabályozásnak köszönhetjük az 1 literes turbós motorokat is meg az Adblue rendszereket a dieselekben.
Az a baj, hogy ez a gyerek nem ért ahhoz, amiről beszél. Vannak olyan motorok, amik városban konkrétan MEGÁLLNAK, nem bírják a hőt. Az arra van kitalálva, hogy versenypályára menjél, oda meg trélerrel vidd. Az nem a gyártó hibája, hogy a hülyegyerek megveszi és közúton használja. Olyan ez, mint a cukros üdítők, a sok hülye víz helyett itta, most már egy csomóból már csak cukormentes van. Rengeteg kutatás meg szabályozás megy arra, hogy az emberek hülyeségét korrigálják, pedig csak nem kéne hülyének lenni.
A szabályozásban jelenleg nálunk az a baj, hogy a +15, +20 ráhagyás az emberek fejében azt jelenti, hogy ennyivel magasabb a korlát. Pedig nem. A jogalkotói szándék az, hogy ne 1-2 km/h sebességkülönbséggel előzzünk. Amikor kacsázik előtted a román kamion 90-nel 70 helyett, akkor meg tudod előzni úgy, hogy ha a 105-öt nem lépted túl, nem büntetnek meg. Nem vonatozol 129-cel a 126-tal haladót előzve a belső sávban, hanem rányomsz a gázra 150-ig, aztán visszalassítasz 130-ra amikor kisoroltál. Ez egy tök normális ötlet egyébként, csak rosszul használják az emberek.
7-es az 1literes turbós motort is a hülye szabályozásoknak lehet köszönni úgy jön ide.
Annak hogy normálatlan Co kibocsátásokat hozna be de nem az egész világon és nem minden járműre csak az autók,teherautók meg a motorokra is.
Europában már lassan semmit nem lehet csinálni annyi pórázt aggatnak az ember nyakába.
Aztán kicsit bicska nyitogató mikor az emberek maguktól találnak ki ilyen marhaságokat is hogy gps-alapú sebességkorlát meg hogy 120lóerő elég bármibe. Vicces lenne egy 2,2tonnás luxus autó 120lóerővel ahogy a vw pólók legyorsulják.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!