A hornet miert olyan nepszeru magyarorszagon?
A releváns kérdés az lenne, ha összevetnénk, hogy mennyi Yamaha Fazer, Suzuki Bandit és Honda Hornet van, azok között magasan vezet-e a Hornet és vajon miért. Mert ezek voltak az ezredforduló környékén a sornégyes, kb. azonos teljesítményű-nyomatékú motorok, amikkel városban sem annyira kényelmetlen közlekedni, de autópályán sem tolnak le az útról, ezek versenyeztek egymással. Az nem a Hornet érdeme, hogy a legtöbb ember nem tart két motort, egy alacsonyabb fogyasztású 125/250 köbcentiset városba, meg egy nagyobbat, amikor kimenne a városból, ezért ezek a nakedek már kezdőnek is jó kompromisszum, városban sokat eszik, hosszú úton kényelmetlenebb, de legalább mindkettőre jó. Tehát amit Kérdező kérdezel, az az, hogy a legtöbb motorosnak miért egy 600 köbcenti körüli nakedje van - ami szerintem megint csak egy nem feltétlenül igaz állítás (legfeljebb a környezetedben így látod), csak sok motorosnak pont kielégíti az igényeit.
Hogy miért pont a Hornet tűnik nyerőnek, az jó kérdés, Fazert még elég sokat látok egyébként, Banditot kevésbé, ezt kb. a hahu kínálata is alátámasztja, valószínűleg marketing meg berögződés kérdése, én a Honda Safety-nél tanultam motorozni, úgyhogy valahogy alapból húzok a Honda felé. :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!