Miért van az hogy egy 20 és BMW még ma is jobb autózási élményt kínál mint egy teljesen új Suzuki?
Mondjuk egy tényleg normális állapoutú E46-ot, vagy E39-et lehet kapni 2,5-3 millió környékén. Egy új Suzuki meg minimum 6-7 millió, és mégis mindenben rosszabb. Nincs olyan zajszigetelés, nincs olyan menetkomfort (vagy épp sportosság), nincs olyan minősége a beltérnek.
Miért nem vesz mindenki inkább egy régebbi prémium autót?
Amúgy élményt BMW-ben max. a z3, z4, m3 ad. Azokkal még lehet csapatni, cserébe jó drágák. A nagy bálna BMW-k max. egyenesen tudnak menni, az első kanyarig. Ott egy Suzuki Sport elmegy mellettük belső íven.
A komfort pedig... Régen is csak az öregek és a pipogyák ültek be a nők mellé a hintóba. A férfiak nyeregbe szálltak.
Szerintem már megtette.
Fura, hogy ő tényleg c6-al jár és még milyen szerény és normális fickó.
https://www.youtube.com/watch?v=uUOg7CBw9YQ&t=67s
Itt pedig a tipikus bmw-s, akinek elég a tudat ha akarna, akkor sok mindenkit letudna nyomni...na meg ugye az élmény....
24 a bálna az a merci. Te sem láthattad még a falutáblát kívülről.
A nagyoknak pont nem az a lényege, hogy csapatni lehetne, hanem az hogy kényelmes akkor is amikor mondjuk Hannoverből pestre megyek.
Az ex buzukijával már 400 km is fájdalmas volt. Focussal meg 3-as bmw-vel kb vállalható volt 1000 km, azért közel nem volt olyan kényelmes mint az 5-ös.
A Z4 meg nem megy (túl nagypapás a dinamikája), nem kényelmes, de legalább hely sincs benne.
Egyébként meg persze, pl. egy M5-tel (ne kamumatricással) nem lehet csapatni. Ja.
Direkt értsd félre. :) A BMW-nek ugyanúgy vannak ezek a nagykasztnis autói.
Nekem mást jelent a csapatás. Neked ezek szerint azt, hogy egyenes, sima úton jól megy. Nekem azt, hogy kanyarodni is tud, szerpentinezni is jó, de akár a Kakucsra is.
Mondtam. Elpuhult embereknek jók ezek a nagy hodályok, de akinek számít a vezetési élmény, az nem ilyet vesz.
"Elpuhult embereknek jók ezek a nagy hodályok"
Ekkora marhaságot. M5 mint hodály. Meg ugye amikor régebben amikor az egyik eredményesebb karateversenyzőnk is S8-cal jött edzőtáborba, az is az a elpuhult fajta volt.
De legalább kis belátást is kaphattunk a boyracerek világába is. 😀
"Neked ezek szerint azt, hogy egyenes, sima úton jól megy."
Ilyet is csak az ír, aki még nem ült még más autóban mint a sajátja.
nyilván azért dolgoztak a mérnökök a csillió karos mechanikákon, hogy aztán a fatengelyes susuki jobb legyen.
Szerpetinezni CRX-em volt, meg sciroccom a maga idejében, de még azok sem vették úgy a kanyart, mint a mai 5-ösök.
Ezek a kisautók valók inkább városinak, mert amikor a hodály kíír 17 literses átlagfogyasztást a városban, az fáj.
Számomra egy közel 2 méter széles, 5 méter hosszú, 2 tonnás járgány hodály.
Egy ilyen autó kanyarban nagyon kis sebességre képes, és egyáltalán nem stabil. Saját szemmel láttam, hogy ahol ég ilyen autó lesodródik az útról és veri fel a port, ott én belső íven +20-30km/órával eltudok menni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!