Miért van az hogy egy 20 és BMW még ma is jobb autózási élményt kínál mint egy teljesen új Suzuki?
Mondjuk egy tényleg normális állapoutú E46-ot, vagy E39-et lehet kapni 2,5-3 millió környékén. Egy új Suzuki meg minimum 6-7 millió, és mégis mindenben rosszabb. Nincs olyan zajszigetelés, nincs olyan menetkomfort (vagy épp sportosság), nincs olyan minősége a beltérnek.
Miért nem vesz mindenki inkább egy régebbi prémium autót?
Nekem akkor nyújtöbbet ha ott van és bármikor beülhetek használni nem akkor ha megbízhatatlan és egymás után hordom szervízbe mert mikor mi adja meg magát aztán meg béreljek autót vagy járjak busszal dolgozni még csinálják.
Arról nem is beszélve hogy a 6 milliós suzukit 10 év után eladod 3 millióért az infláció miatt kb a feléért. A 3 milliós prémiumra rálocsolsz még 3-at 10 év alatt és végül kb már egy forintot nem ér mert szinte már őskövület,viszont a suzukiból még kivehetsz pár milliót a következő autódhoz.
#12 na ez pont nem igaz, mert egy jól megvigyázott prémiumnak, főleg ha normális motor van benne akkor felfelé megy az ára. Pont az E46/E39 is most van ebben a stádiumban. Tessék megnézni mennyibe kerül egy patika állapotú 30i például.
Hiába a külső csillogás akkor is 23éves autó. Nekem ezek az autók olyanok mint a gyúrós cigányok. Karra edzenek csak mert az látszik ki a BMW ből.
Külsőre patika,belső része patika bár régi ami nekem mondjuk nem jön be de ízlés kérdése természetes.Viszont megnézném szétszedve is vagy felemelve hogy akkor mit látni. Tudod ami nem csak garázsban tölti az életét azon dolgozik az idő vasfoga. Kívülről lehet polírozgatni de hogy minden patika legyen alulról is az nem kis összeg.
Egyébként vegyél párat ha annyira jó befektetés és annyira biztos hogy felfelé megy az ára. Az infláció miatt a skoda fabinak is felfelé megy az ára.
"Hogy lehet az, hogy boxolóként simán megtudok verni egy sakkozót?"
Csak nem sakkban. Azt tedd hozzá. :)
amióta eszergom elkezdte gyártani a szwifteket, azóta csak suzukit veszünk(cserélünk)..mindkettőnknek automata suzukia van, hol 3 hengeres, hol 1.5, vagy WagonR, újabb swift.
Ahogy fentebb írták a 20 év alatt még nem fordult elő, hogy üzemi hiba miatt fel kellett nyitni a motorháztetőt.
Az automata váltót egy távolkeleti országban ismertem meg,ahol annyi suzuki futott, mint égen a csillag. Ott nem láttam japán autót lerohadni az út szélén, de volvót annál többet.
Itt a családom ifjú titánjai csak BMW-vesznek, mert az az autó..
Elismerem nagyon szépek, qurva kényelmesek, és anhat henger szinte muzsikál...csakhát ezt mind nálam látom, amint aknán áll valamelyik frissen vásárolt lelakott csoda..pár hónap, fél-egymillió ráköltve, és elismerem, csodafinom autót varázsol valamelyik gyerek...
Mi maradunk a soha szervizt nem látott suzukiknál...még az automata váltó sem romlik el.
(Esztergomot tovább bővíti a Suzuki, mert olyan nagy rá az igény. ..Ausztráliában is láttam itt gyártott SUV-ot)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!