Opel Astra J 1.4 Turbóról vélemények?
Akinek van, vagy volt, mik az erősségei, gyengéi?
2018as Sedan kivitelt vennék.
Hat bebaszna ha 30 colos felni lenne alatta 🤣
Amúgy ennyi pénzért ott van a K astra, minimálisan több km-el, de a szívó alapmotorral is vállalható.
Nekem az a furcsa az opellal kapcsolatban, hogy a totalcar ezen cikkében leglább is ezen szempontok alapján csak az f astra gsi és az A vectra 150 lovas motorjára írják, hogy b@szott jó.... A becsületes nepper pedig egyáltalán nem hoz be insigniát.
Kényelem, komfort.
Semmi más nem játszott.
Clio 2, Focus 1, laguna 3, focus 2.5, c5
Ami nem vált be viszonylag hamar ment a háztól.
Clio 2 1.5 dci campus, beazot, kényelmetlen sportulesek, hangos
Focus 1 jó volt, sajna összetörték.
Laguna 440e km után is szuper volt, de kicsi lett a ferdehátú.
A lagúna előtt vettem megegy focust, ami a mai napig megvan asszonynak. Ezt szerettem a legjobban az eddigiek közül.
Aztán jött a 3 literes őrület, ford maradt, jött plusszba a c5.
Motort nem nyűgözött le, lassú és buta a váltó egy dsghez képest, de a felfüggesztés és belső kényelem csillagos 5.
Hosszú utakon pld 1000 km egyhuzamban. Én erre használom utána áll.
Ilyenkor minden kényelmi es komfort funkcióért hálás az ember picsaja
Na akkor félre érthető voltam, és nem netes véleményeket "böfögtem" ide. A J Astra nagyon jó autó! 2018-ra kiforott modell volt, kényelmes, relatíve jól felszerelt. És ha valakinek bejön a Sedan szinte kiváló autó!
(speciel én a kombit jobban szeretem) ennyi.
Ha most ilyet szeretnék az 1.4turbot és az 1.6CDTI-t messzire kerülném.(nem fejtem ki mégegyszer vagy jobban) igen olyanok.
Azért írtam, hogy 1.6 szívó benzines általában egy jó választás. Azok csak mennek és mennek, igen gyújtótrafót az is szereti, néha a VVti szelepet is igényli. De nem kell általában hetekre letámasztani. (volt, hogy a GM-nek se volt dugattyúja az 1.4t-hez)
Opelnál dolgoztam, 1.6-ost annyit adtak el mit a szemét, olaj cserére jártak vissza.
1.4t-ből volt, hogy 2 volt szétborítva atomjaira.
Ha ezt így átgondoljuk, akkor érthető, hogy mit mondtam, és miért.
Nekem mindegy ki mit vesz, tényleg, de volt aki sírva fakadt, hogy kicsit sokba van neki.
Igen nem mind pusztult meg, csak 100-ból 5 a másiknál 1000-ből 1 az arány.
Amúgy tényleg szép és jó kocsi.
Ha tetszik vegyél eggyet jó vezetni, nagyon kényelmes szerettem nagyon járni vele.
Köszi 47-es, élvezet volt olvasni, ment az up :)
Valószínű, hogy kényelmesebb , és jobb neked, mint az opel, ha te ilyen nagy távokat mész vele. :D
Karcsi87, köszi, neked is ment az up, igyekszem majd gyakran cserélni az olajat, meg nem rúgni neki hidegen, mást szerinted tudok még tenni érte ,vagy a többi már a Jóistenre van bízva, vagy szerencsém lesz
vagy nem ? :D
A mit tehetek az 1.4 turbóért?
1. Nem nyekertetjük turbólyukban, amikor kell visszaváltunk. (pörgősen kell vezetni)
2.Igen nem rúgjuk hidegen.
3.Terhelés után (hegymenet, autópálya) nem állítjuk le, hagyjuk vissza hűlni a turbót kb 1 perc alapjáraton (start-stop leállítja, ne hagyd neki)
4.Ha márkaszervízbe hordod, ott tudják, ha magadnak intézed akkor.
Ez a gyári olaj:
Márka mindegy, csak a specifikáció a fontos. 10-15 ezer kilóméterenként. És egy jó minőségű olaj szűrő, ha lehet Hengst filter (ez is gyári)
Ja és még, egy márkaszervízben megkérdezni, hogy részt vett-e a kocsi a visszahíváson.(márkaszervízben vezetett szervízkönyvű tuti volt)
Mást nem igazán tehetsz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!