Egy újabb, 2018 körüli autónál van lehetőség arra, hogy ha pályán lenyomom a gázt ne váltson egyből vissza az autómata?
Mármint remélem érhető amit mondani akarok.
Szeretnék autót vásárolni, autómata 2018 körüli Mondeo.
F1 váltóval.
Csak attól félek, hogy az automata nem úgy dolgozik, ahogy én azt várom tőle.
Ha 100+rol akarok 130 ra gyorsítani nem szeretném ha valtogatna a váltó.
Ezeket be lehet fixre allitani pld pályán?
Autópályán felesleges gyorsan gyorsítani, nekem ne valtogasson, mert idegesít, csak ezért.
Nem vagyunk egyformák, ami neked nem számít nekem igen.
3 mi a picsa nem világos abban, hogy vásárolni szeretnék egy autót, de nem tudom hogy működik a váltója? 🙂 Semmit nem tudok félautomatába tenni,az érdekel, hogy van-e ilyen mód 🙂
Ami legutóbb volt autómatám azt nem lehetett félautomatába tenni
Ott ki tudtam választani maximum a 4 fokozatbol meddig váltson fel.🙂
Mindegy azért kösz ezej szerint lehet.
Ekkora baromságot is ritkán olvasni.
Miért lenne az probléma ha vissza vált a váltó?
Még ha manuális lenne és nem akarsz váltogatni még haggyán de hogy automata ahol aztán az égvilágon semmi dolgod miért zavar hogy vissza vált.
Ha a magasabb fordulatszám és magasabb fogyasztás zavar akkor megnyugodhatsz mert azáltal hogy jobban gyorsul ha vissza vált,gyorsabban el is éred a kívánt sebességet. Tehát kevesebb ideig fog sokat fogyasztani.
#4 Barátom... a kérdésben írtad, hogy "F1 váltó". Ami egy ocsmány kifejezés, de elnézzük. Most vagy tudod hogyan működik az F1-es váltó és akkor tudod azt is, hogy a kinézett autó is úgy működik (vagy legalábbis van benne olyan mód), vagy nem tudod milyen egy F1-es váltó, de akkor meg minek használod ezt a kifejezést? Talán érted, hogy miért nincs sok értelme így a kérdésnek... de oké, helyben vagyunk.
A modern automaták szinte mindegyikén két opció van: automata és félautomata. A full automata mindent maga csinál és ha nyomsz egy kövér gázt, vissza fog váltani, ez a dolga. Ennek semmi köze nincsen az F1-es váltóhoz, az F1-ben nincsen automata váltó. Az F1-ben félautomata váltó van, azaz a fokozatokat te magad váltogatod, viszont a kuplunghasználatot magától oldja meg. Ez legtöbbször úgy szokott működni, hogy mikor D-be teszed a váltókart (ami a full automata), akkor onnantól még valamelyik irányba el lehet húzni oldalra és akkor teszed be félautomatába. A fokozatokat vagy a váltókar fel-le mozgatásával váltod, vagy pedig a kormány két oldalán lévő karocskákkal, egyikkel felfelé, másikkal lefelé. Utóbbi van az F1-ben.
Persze a kettőt lehet ötvözni és akkor eljutunk a válaszhoz is: full automatával elindulsz, felgyorsulsz, felveszed az utazósebességet, aztán átrakod félautomatába. Innentől a fokozatokat te kezeled, szóval tudsz gyorsítani visszaváltás nélkül. Csak utána ne felejtsd el visszarakni full automatába.
(5 megeyszer megkerdezem, neked nem semmi közöd hozzá, hogy nekem mi a prefernciám?)
Most magyarul is fogalmazd meg,köszönöm.
Amúgy "nem" semmi közöm hozzá mivel kérdést írtál ki és idegen emberek válaszait várod,én pont az vagyok.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!