Egy lemerült motorkerékpárt be lehet bikázni egy személyautóról?
Figyelt kérdés
Sérülhet bármelyik?2023. júl. 29. 22:54
11/15 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
#9: Nem komoly. A szokásához híven össze-vissza hülyeségeket pofázik a chatgpt, valószínűleg egy általános bikázási útmutatóból ollózta össze a választ. De nem tér ki rá, hogy a 12 volttal jó eséllyel tönkrevághatod a 6 voltos rendszert.
A "kapcsold be az akkumulátort" rész a legjobb. De a néhány perces "akkumulátorok közötti kapcsolatteremtés" sem rossz.
12/15 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#5 Tanuld meg elolvasni, melyik bekezdés mire vonatkozott. Igen, autóról simán lehet. Nem, kétszer akkora feszültségű akksiról motort nem bikáznék.
13/15 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Belehet inditani a 12 voltról a 12 voltosat, semmi baj nem lesz.
14/15 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A plusz hozzászólás alapján, miszerint mindkettő 12 Voltos, egész nyugodtan mehet. A kapacitás különbség nem lényeges, ha csak gyorsan be akarod röffenteni és kész. Óvatosság miatt egyrészt a motor akkura tenném először a bika kábelt, az autóéra először a pozitív csipeszt, a negatívot pedig csak arra az időre nyomnám oda, amíg önindítózik a motorbicikli, de ha rajta hagyod akkor is elvileg csak tölti... gondot nem kéne okozzon ha maga az akku jó, de gondolom áramerősség mérése nem nagyon megoldható, biztonságosabb lenne szerintem a leírt módon autó oldalon megszakítva minél rövidebb összecsatlakoztatott időre törekedni. (Én fordítva segítettem néha, kis autóról nagyobb traktor akkura rátöltve bikázással, ott fordítva épp az indítás előtt vettük le a kábeleket, ne terhelje meg a gyengébb rendszert a nagy gép.)
15/15 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a válaszokat, sikerült.
2023. júl. 31. 11:21
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!