BMW E90 328i-nél ha cseréltem vezérlést, kuplung szettet kettőstömegűvel akkor mi még ami ilyen nagyobb költség lehet?
Sok mindent cseréltem már az elmúlt 1 évben mióta nálam van, disa szelepek, gyerták,trafók, benzimpumpa, aksi, fékek kompletten.
Most már közel volt 200e km-hez szóval vezérlés csere is meg volt szerelő meg javasolta, hogy kuplungot is csináljuk meg ha már le van bontva, szóval ez a kettő így egy 700 ezres kiadás volt ami nem mondom hogy jól esett így egyben.
Mi az ami még hasonló nagyságú lehet? Hirtelen nem tudok mire gondolni. Nyilván az ilyen 50-100e közötti dolog bármikor jöhet, nem erre gondolok.
Egy váltó vagy difi javítás se olcsó.
Vagy a futóművet , kormányművet felújíttatni.
De lehet klima kompresszor, generátor, kardánsor.
Szóval van még ott és lesz is rendesen hiba forrás.
Ezek kb minden autó típusnál elő jöhetnek, nem BMW specifikus hibák. Ahogy a kuplung/vezérlés csere sem. A kettőstömegű minden kocsi esetében drága. Nekem egy jóval kisebb teljesítményű E90-em van, a vezérléscsere már nálam is kész, a kuplungot csak augusztus elején tudja vállalni a szerelő. Nálam is komplett csere lesz.
Az érdekelne viszont, hogy milyen változást vettél észre a kuplungozás után. Érezhető egyáltalán bármilyen javulás?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!