Ez nem túl veszélyes első autónak egy 19 évesnek?
"Tapasztalat nélküli személynek én nem adnék se abs nélkülit, se hátsó kerekest."
Magyarul sosem legyen tapasztalata?
Mert ugye abból szokott lenni a probléma, mikor a vakmajom megszokja, hogy a kanyarban odatehet az ezressusukinak, baj nem lehet, azán amikor beül akár egy 170 lovas hátsósba, akkor meg felcsavarja az első kanyarban oszlopra.
Nem venném meg a nem létező gyerekemnek. Egyrész nem kényeztetem el annyira, hogy ilyet toljak a segge alá, másrészt fenntartani sem tudná, így semmi értelme "ajándékba adni neki". Harmadrészt, egy ilyen autó többet érdemel annál, mint egy kezdő tanulóautója legyen és leamortizálja.
Azt meg te tudod, hogy miylen gyereket neveltél. Felelősségteljes-e annyira, hogy neálljon vele azonnal fejre. Csábító elengedni a gyeplőt
11: és mi értelme ABS és ESP nélküli 260 lovas autónak az utakon????
SEMMI
Pályán azt mondom oké, de hétköznap ebből csak temetés lesz.
15:17
Én úgy értem, hogy az illető első autójáról beszélünk, amit közúton szeretne használni.
Tehát először vezetési gyakorlat kéne, nem csak a ~30 óra kötelező forgalmi vizsgára felkészítő mazsolázás.
Persze nem azt mondom, hogy hátsókerekest csak a versenypályán lehet vezetni.
De ha egy full kezdő sofőr alá adunk egy autót, ott azért inkább a biztonságra kéne koncentrálni.
Persze ha a kölök háromszoros roncsderbi bajnok, akkor visszaszívok mindent.
A német és a japán autók is egyaránt megbízhatóak!
Ha friss jogsival nem vág neki őrülten a száguldásnak, óvatosabb mozdulatokkal kordában tudja tartani a 260 pacit, akkor nincs gond, na de a hátsókerék-hajtás már sokkal rizikósabb, könnyebben kifarol a hátulja, könnyebb elveszíteni vele az uralmat a kocsi fölött! Egy elsőkerék- vagy összkerék-hajtású autó is sokkal stabilabb és könnyen uralható marad!
“Sose legyen tapasztalata?” - most komolyan, manapság már melyik autóban nincs legalább ABS ? Legalább 30 éve már mindegyikben van! A tapasztalat többi része pedig akkor szükséges leginkább ilyen szempontból, ha élete során mindenképp akar majd konkrétan hátsókerekes kocsit vezetni!
14: Nekem is károgtak a 16V Gti golfra a 90-es években, neke az volt az első autóm. Abban az időben ez számított már nagy számnak. Mindenki azt jósolgatta, hogy 1 hónap, oszt sz...rrátöröm. Hát először 5 év után volt még csak koccanásos balesetem is, ami az én hibám volt.
Azóta eltelt 30 év, meg majdnem millió kilométer. 12 éve a 245 lovas hátsó kerekesre is az mondták, majd jól feltekere a fára. Köszöni, azóta hétvégi gaárzsautóként végezte, megvan ma is.
": és mi értelme ABS és ESP nélküli 260 lovas autónak az utakon????
SEMMI"
Kiváncsi lennék az indokokra.
Egyébként ismertem egy valakit, akinek a mániája, volt, hogy beledurrant a kanyarokba 160 lovas első kerekessel, és előtte nagy fék mert hát úgyis van ABS. Egyszer elköszönt az egyik szenzor, aztán bokorírtást csinált.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!