Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Totálkáros volt az autó de...

Totálkáros volt az autó de helyre hozták. Műszakilag jó állapotban van, de a bal első nyúlvány a totálkár miatt jóval sérülékenyebb mint korábban. Érdemes így megvenni vagy veszélyes lehet?

Figyelt kérdés

2023. jún. 7. 20:14
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
100%
Roncshalmaz
2023. jún. 7. 20:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje:
Már nem roncs, ha ránézel teljesen jól rendbe hozták, műszaki állapota is normálisnak mondható. Inkább biztonság szempontjából kérdezem hogy mennyire lehet veszélyes mondjuk egy balesetnél, koccanásnál?
2023. jún. 7. 20:20
 3/14 anonim ***** válasza:
100%
Nagyon. Közel sem véd annyit, mint egy sérülésmentes. Max akkor nézd meg, ha márkaszervízben javították gyári technológiával (és nem kiflibe hajtott autóról van szó). Egyéb esetben még a telefont se emeld fel, hogy érdeklődj az eladónál.
2023. jún. 7. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
100%

A totálkár azt jelenti, hogy javíthatatlan.

Ha mégis megpróbálták, akkor abból nem fog jó kisülni, de legalábbis nem bíznám rá az életem.

2023. jún. 7. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:

A nyúlványok nem balesetkor védenek, csak szólok.

Ha az sérült, akkor kapott rendesen már a kaszni.

2023. jún. 7. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
100%

Ha a nyúlvány is elment, akkor ez az autó hatalmasat kapott.

A gazdasági totálkárból következik, hogy a létező legolcsóbb legszarabb anyagokból, a leggagyibb technológiával lehetett valahogy összetákolni, hogy piacképes legyen.

Messzire kerüld el.

2023. jún. 7. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
19%

Marhaság.

Vagy megjavították és minden O.K., vagy nem sikerült rendbetenni, és akkor nincs úttartása, eszi a gumit, húz oldalra, szitál, stb.

Mi az, hogy sérülékenyebb???

2023. jún. 7. 22:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat.

7-es: a kasztni

2023. jún. 7. 23:02
 9/14 anonim ***** válasza:

7:

Ha egy lemezt vagy nyúlványt egyszer már meggyűrtek, és utána kiegyengették, akkor a következő sérülésnél sokkal kisebb erőhatástól is úgy fog összerogyni az anyag, mint a colostok.

Az pedig nyilván utópia, hogy minden sérült elemet gyári újra cseréltek gyári javítási technológia szerint (csak ez tudná garantálni, hogy a karosszéria a gyári állapotnak megfelel).

Bizony az egyszer már összegyűrt fém sérülékenyebb, optikailag ki lehet egyengetni, de teherbírása utána már nincs, sokkal kisebb erőhatásra összerogyik a korábbi sérülés helyén.

2023. jún. 8. 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
100%

Kétféle totálkár van, a teljes és a gazdasági. A GTK-ból simán visszaállítható egy autó, akár gyári állapotra, csak nem éri meg.

Az első nyúlványokon általában vannak ütközéselnyelő zónák, aminek a szakszerű cseréje nem túl nagy meló és a csere után semmivel sem lesz gyengébb a kaszni mint előtte.

A GTK-s autók kijavításánál a probléma abból adódik, hogy nem szakszerűen javítják meg, mert ugye akkor nem érné meg.

Kihúzzák kikalapálják, legittelik és lefestik a sérült részeket, hogy egy laikusnak eladható legyen, azt már megy is a piacra. Természetesen az ilyen autók messze elmaradnak a gyári értékektől, rosszabb esetben pedig még a futóművet sem lehet rendesen beállítani.

Ezért nem szoktak és nem ajánlott nyúlvány javított autót venni.

2023. jún. 8. 08:57
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!