Mi különbség van egy 2005-ös 3as BMW és egy 6os BMW szervízköltségei között?
#1
Feltételezve az azonos állapotot. Legyen az karbantartott vagy lefingott példány.
Tehát mik a különbségek ami miatt a 6-os drágább fenntartani? Több benne a komfort elektronika? Légrúgós? Nagyobb kerekek? Vagy mi miatt?
#3
Miben más a futómű? Milyen plusz komfort dolgok vannak? Ha ennyire képben vagy írd le kérlek.
Nagyobb fogyasztás elhanyagolható egy ilyen autónál. Nem a benzin költségre voltam kiváncsi, hanem a többire.
A 6-os BMW egy kifejezetten presztízs modell volt amikor megjelent, nem véletlenül ma is sok fiatal álma.
A 3-as BMW egy átlag kis szedán/kombi, nagyjából a belépő modell az 1-es után.
A 3-ast alapmotoroktól egészen az M szériáig lehetett kérni.
A 6-osból 3 liter alatt nem is volt kínálat.
A 6-os fenntartásáról nem tudok nyilatkozni, de a 3-ast sem olcsó fenntartani, persze, ha célod, hogy ne legyen karácsonyfaizzó a műszerfal.
Gyanítom, hogy egy 6-osnak főleg ami a kínálat alján van, annak a fenntartása horror az autó árához képest.
#5
3-as BMW-m van , 2006 330i , kiváncsi voltam csak mi lenne a különbség a 6-osnál. Nem tervezem cserélni.
Tudom, hogy nem olcsó a fenntartása, 2 éve van nálam, bár olcsóbban vettem át piaci ár alján így tudtam az elején is, hogy költeni kell rá, de én mindig mindent megcsináltatok rajta, így patika állapotban van, bár kb. 1,5 milliót költöttem rá ebben a 2 évben, de most teljesen hibamentes minden tekintetben.
Ha jól sejtem az már E90, nekem is az volt, csak dízel.
Helyes, én is sokat költöttem a sajátomra amíg meg volt, nem is volt vele gond.
"Miben más a futómű?"
Nagyobb kasztnit kell megtartania, nyilván a futómű alkatrészeknek sokkal masszívabbnak kell lenniük, illetve lehet hogy a típusuk is már, ezt most így nem tudom. Erősebb, nagyobb szilentek, lengőkarok, stb. stb.
#7
E90 igen, szeretem is nagyon, erős, kényelmes és ez már azért a modern kinézetet mutatja az elődjéhez képest, megbízhatóságban viszont sokkal jobb az utódjához képest.
Most igazából 3 milliótól indulnak 330i-k, én 1,8ért vettem és most vagyok 3,2-nél viszont hibamentesen jelenleg, sok mindennel cserélve. Szóval igazából most pluszba jönnék ki vele ha eladnám, úgy gondolom ez 5 év múlva még több lesz mivel, ritka autó és sok autó kiesik addigra a hanyag tulajok miatt.
#8
Az, hogy mondjuk 20-30%-al drágábbak mert "erősebbek" az elhanyagolható tényező. Nyilván ha mondjuk légrúgós az már más tészta, de mindegy is, igazából egyszerűbb lett volna ha rákeresek az alkatrészekre meg felszereltésgre, hogy mik voltak benne, csak valamiért azt hittem valaki majd itt gyorsan leírja nekem :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!