Mi szükség van 713 lóerős autók gyártására? (Árpád hídon történt gázolás)
Nem csak a végsebesség a lényege egy erős autónak. A gyorsulás, a hang, a vezetési érzet. Egy 150 lovas autóval is lehet manapság már 250-el menni, az nem nagy dolog. Illetve egy 100 lóerős autóval is lehet
nagyon komoly halálos balesetet okozni.
Nem az autóval van itt a baj, hanem a sofőrrel.
Tudom ez nem válasz a kérdésedre, de a német autókban 250km/óra limitálás van, szóval vagy mókolt a kocsi, vagy a cikk szimplán hatásvadász.
Egyébként magam is sportautó szerető emberként, azt tudom mondani, hogy nem a végsebességet szeretem az ilyen kocsikban, hanem a gyorsulást, és mindig is lesz AMG, M, RS és egyéb modellekre igény, nem beszélve a szuper sportkocsikról.
#2 Tökéletes meglátás, ezzel egyet is értek, de engem az a része érdekelne kifejezetten, hogy gyártói oldalról mi indokolja, hogy 300 km/h-s monstrumokat gyártsanak?
T.f.h. valaki rendeltetésszerűen használja az efféle típusú autóját, 30-as táblánál 30-cal megy.. stb, akkor mi öröme származik abból, ha csupán papíron elmondhatja, hogy amúgy ennyivel is tudna menni a járgány?
5-ös sokak számára például nem csak az egyenes uton vala gyorsulgatás az élmény
hanem kanyargos uton fékezés gyorsulás stb.
A németeknél ezért van még korlátozás nélküli autópálya, meg sok versenypályán pályanap, hogy legyen értelme az ilyen értelmetlenül erős autóknak.
Ugye az autógyártás szó szerint a német gazdaság motorja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!