Milyen autót vásároljak? Első autó lenne, használtan vásárolnám és maximum 600. 000 Ft-ot költenék rá.
10:54
Nem bántom én azt a szart, csak nekem nemkéne többet.
érdekes, leakartam törölni a tetejét, és már hajlott is befelé a teteje, érdekes a tojotámnak nem hajlik befelé a teteje érdekes.
Érdekes az amerikába gyártott suzukik sok sok miliméterrel vastagabb lemezekből készülnek, azok már bírják is.
Ha van egy kis fölös pénzed küldj egymásnak egy volvot meg egy swiftet, aztán egy volvot megy egy toyotát, aztán egy toyotát, és egy swiftet, rögtön máshogy fogod látni a dolgokat.
Egyébként teknikailag továbbra is jó autó, városi nyugis közlekedésre egész jó.
Suzuki-t és Daewoo-t felejtsd el.
Nem tartják az árukat és sokat buksz ha eladod.
Vegyél egy Astrát vagy egy Golfot.
PL:
"A válasz írója 76%-ban hasznos válaszokat ad.
A válasz megírásának időpontja: ma 13:19"
Ne hasonlits össze egy volvot egy suzukival, teljesen más kategoria a két auto! és a kérdezö nem töréstesztre kiváncsi hanem h mit ajánlunk neki!!!!!
A volvot egy pillanatig nemjavasolni akartam, csak a keménységükre utaltam, nem a végeredmény a kérdéses, egyértelmű, hogy meik marad autó forma, és meik megy fél centis darabokban a kukába.
Csak azért írtam, mert valaki nemhitte el, hogy a suzuki törékenyebb a kelleténél.
Én egyébként erősen a Japán kocsik felé húzok, van egy Toyotám, és annyit már bebiztosított a kocsi, hogyha ismét autót veszek, az ismét Toyota lessz.
bár erre még jópár évig nemlessz szükség.
12:27 : Gratulálok, ülj le 1es!
Talán mert egy normális suzukis azért sejti, hogy nem csavarhúzó, hanem papírvágó olló kell a kocsija javításához, márha azt a kocsit kell egyáltalán javítani valaha, és épp ezért normálisan közlekedik vele, mert tudja, hogy a táplálkozási lánc legalján van, na jó, a trabant felett.
Egy BMW-s viszont nemfeltétlen öltönyös uriember aki kultúráltan közlekedik, hanem vannak köztük bőven vérpistike_hun ok is akik csak addig tudják a dolgot, hogy nagyköbcenti jól megy, de már elfelejtették a vezetés alapszabályát miszerint nem menni kell tudni, hanem megállni.
Láttam olyat is, ahol egy Subaruval a hülyegyerek 2hét után felkente magát egy villanyoszlopra.
Pedig a Subaru a világ egyik legbiztonságosabb autója, nem csak a jó töréstesztek miatt, és azért, mert szériatartozékként annyi biztonsági extra van benne, mint 3 másik luxus autóban, hanem a világ legprofibb 4 kerék hajtása miatt.
Szóval ennyi, aki hülye az bármivel megtud halni, elhiszed nekem, hogy a 2011 es Audi A8 al is lessz haláleset, pedig fullos biztonsági szinten MAXIMUM 40 el tudsz nekimenni egy legalább autó méretű tárgynak. vagy épp az elötted haladó kocsiba, ugyanis ha nemfigyelsz, és túl gyorsan közeledsz valamihez, először villog, aztán remeg a kormány, és finoman elkezd fékezni + felkészíti a fékeket egy satuzásra, felhuzza az ablakokat, zárja az ajtókat, lazít a futóművön, stb, az utolsó fél másodpercben pedig már 100% on fékez, és így már nem mehetsz 40 nél többel neki semminek. Szóval elvileg biztonságban vagy.
Namost elhiheted, hogy lesznek akkora állatok akik egyszer ezzel együtt
is elfognak patkolni a saját hülyeségükből.
UI
Az ismerősöd felé pedig részvét, nem általánosítás akart lenni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!