Van értelme alvázvédelemmel ellátni?
18 éves 200.000. km-rel, az alján pár helyen már van felületi rozsda, főleg a futómű alkatrészein. A kasztnin csak a sárvédő ív alján jelent meg. Itt hólyagos, tehát nem csak felületi. A társai ennyi idősen jóval rozsdásabbak, ez még nem annyira vészes.
A kérdésem, hogy van értelme erre a rozsda rétegre alvázvédőzni? Laikusan azt gondolnám hiába a rozsdaátalakító vegyszerek, az alján úgyis ott marad, és csak minimálisan hosszabítom meg az autó életkorát. Arról nem is beszélve mi van ha nem mindenhol csinálja meg normálisan a szakember. Ha egy helyen kimarad, ott szanaszét rohad, és annyit ért mint halottnak a csók.
A futómű alkatrészeit nem kell alvázvédőzni, az mind cseredarab, és sosem rohadnak el, az, hogy rozsdás, nem érdekes.
A vékony kasznilemezeket kell alvázvédőzni, ami még nem rozsdás.
Igen úgy gondoltam, hogy elvinni egy teljes alváz és üregvédelemre.
Tehát akkor a szaki is leszedi előtte a rozsdát?
80e Ft egy ilyen itt a környéken.
"80e Ft egy ilyen itt a környéken."
Ha az rendes, szakszerű munka szétszedéssel, mindennel együtt, minőségi anyagokkal, nem csak azt csinálják, hogy a látható részekre ráprüszkölnek velemit, akkor az kifejezetten baráti ár. Nekem 5 éve, tehát még a Covid előtti drágulási hullám előtt volt bőven 100 fölött és fél éves várólista volt rá.
80 ezerért nem lehet normális alváz és üregvédelmet csinálni. Most vettem 6 db üregvédőt és 2 db alvázvédő viaszt ami 50 e Ft volt.
Egy teljeskörű védelemhez szükség van még egy csomó anyagra és az autó komoly szétszerelésére. Ezt lehetetlen 80e-ből megcsinálni. Illetve lehet, de csak ha magadnak csinálsz mindent.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!