És miért lesz magasabb a benzinszint a karburátorban attól, hogy utoljára kap egy levegőlöketet?
Míg viszont amit én írtam a keverékolajozásról a 6-osban, annak van értelme: A motor úgy áll le, hogy elveszik a gyujtást. Ha nagyobb gázon volt, akkor több elégetlen üzemanyag marad a hengerben. Több benzin -> több olaj. :-)
#12: a hengerben lesz több üzemanyag, és ezért már eleve "megszívott" motorral kezdesz hidegen, kevesebbet kell szivatóval nyektetni indítaskor.
Injektorosnál ez nem működik, mert ha elveszed a gyújtast az már nem fecskendez be, a karbis viszont beszívja még ledületből.
Régen 2T motoros autóknál, pl. Trabant volt ez szokás. Hogy kapjon a motor egy kis plusz kenést az el nem égő keverék üzemanyagból. Hogy következő indításkor se "szárazon" induljon a motor.
Manapság a motorkerékpár motorok sem kétüteműek. Egy 4T, akár injektoros motornál nem tudok róla, hogy lenne-e bármilyen műszaki előnye.
#14
Akkor mégsem "a karbiban több benzin maradt így", ahogy 7-es írta.
Én csak akkor szoktam, ha egy gyalogos erre "kér".
Általában fiatalok, de kb két naponta mutatják. :D na akkor picit felbogetem, de ezt levéve sosem szoktam.
Valamikor "menő" volt a Mad Max és a Szelíd motorosok c. filmek.
Már már felnőttünk.......😏
A 15 - ös leírta a lényeget.
A régebbi mocik úgy indultak könnyen.
A mai motoroknál ennek semmi jelentősége.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!