Mi történne,ha a klímahűtő ventilátorát direktre kötném,vagy legalább is egy kapcsolóval tudnám sk. kapcsolni?
Tudom,vigyem klímás szerelőhöz,de ez lejárt mese.12 ezres órabérért buzarálják a kocsit,majd telerakják mindenféle utángyártott silány alaktrészekkel,ami persze ideig órág jó.(nem szeretnék minden szerelőt megbántani,de sokszor ez van)Tök jó a klíma,egyszer csak nem megy a klímahűtő venti,és kezd csak hűvöset fújni.Miért nem kapcsol be?Ha leállok,kihül,utána jó,megint megy a venti és jó minden.Legszívesebben fognám és a klímahűtő ventilárort manuális kézi kapcsolásúra csinálnám.
Kétszer jártam úgy,hogy nem ment a veni,és szétdurrant két nyomócső a túlnyomás miatt.
Senki nem tud semmit sem FB-on,sem fórumokban,tízen százfélét írnak.
Nagyon régen volt egy elölhűtős kétütemű Wartburgom,ok,valószínűleg az érzékelőgomba volt rossz,de egy kapcsolóval megoldottam,mikor menjen a hűtő venti,és nagyon jól működött.
Gondoltam most is ilyenre,csak ez nem hűtőfolyadék dolog,hanem klímahűtő ventilátor.
A kocsi egy Transporter T4 ACV.
Ha direktre kötöd akkor olyankor is hűt mikor nem kellene, télen nagyon nehezen vagy egyáltalán nem fog felmelegedni.
Vagy a rosszabbik eset mikor a kapcsolós megoldást választod és nyáron elfelejted bekapcsolni.
"12 ezres órabérért"
Az még nem is magas, nálunk márkaszervizben 30 ezer Ft az óradíj.
"majd telerakják mindenféle utángyártott silány alaktrészekkel,ami persze ideig órág jó"
Mond nekik hogy tegyenek be OEM alkatrészeket. Bár gondolom annak meg az ára nem tetszene.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!