Javaslatot kérek hogy a piros spuri és a cataclean használható-e egyszerre, vagy érdemes-e?
#3 Hát azt mondjuk kétlem, hogy a katicsere megoldja, leginkább azért, mert a kati kb. soha nem megy tönkre. Olyat tud, hogy sok év után kiszakad a helyéről, de ha szerkezetileg rendben van, akkor az működik és teszi a dolgát.
Ha szar a CO-d, annak más oka van. Szar a keverékképzés, rossz az égés, eszi az olajat, ilyesmi. Ezen sem a katicsere, sem a haszontalan adalékok nem segítenek.
Hát egy 98as F astráról beszélünk. 1.6 16v xel. Na mármost eddig a gyertyasor cserélve, leömlő el volt repedve...cserélve, termosztát cserélve, map szenzor cserélve, főtengely jeladó cserélve,lambdaszonfa csak megtisztítva lett...ezek amik a motort érintik.
Vizet olajat nem eszi, alapjárat stabil nem ingadozik, gázadásra nem torpan hanem rúgja kifelé magát, fogyasztás vegyesben 9 liter felett kicsivel .
Ellenben kétes eredetű helyről jött. Atírás ,eredetvizsga nem volt gond, de mikor aláfeküdtem az első műszaki után, ahol szilentek cseréjére hivatkozva bukott, akkor láttam hogy a Kati úgy lett hát nem beheggesztve inkább betaknyolva, ki nem fújt de maradjunk annyiban hogy nem gyári állapotban volt, és számomra érthetetlenül függőlegesen volt az ovál berakva, vagyis még jobban kilógott a hasmagasság alól és sajnos én is koppantottam már meg a kocsibrjárón a kapufogó vason ami nem magas pedig. Ebből kiindulva ki tudja mit kapott már előttem.
Már jutott olyan is eszembe hogy ilyen koppanások miatt összetört a belseje és csak azért lett kivágva hogy kiszórják belőle a cuccot, aztán úgy üresen ahogy sikerült visszamókolták.
De mindegy is most az előélete , lényeg hogy magas a Co és ezt szeretném bárhogy is orvosolni
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!