Rejtélyes termosztát hibára valakinek ötlet?
A régivel leesett a mutató, nem volt fűtés, vettem újat bele. Minőségi Gates, 88 fokos, belevaló cikkszám alapján.
Beszerelve, diaggal főúton haladva, viszont 98-100-at mutat a gép télen-nyáron.
Visszaküldtem, hogy hibás, kicserélték. Az újjal ugyan ez a helyzet.
Kicseréltem a vízhőfok jeladót is cikkszám alapján a motor oldalán, nem változott.
A vízpumpa is új, a ventilátor 102 fokon kapcsol, ahogy kell.
Gázon melegítve digit hőmérővel mérve, pontosan 88-on kezd el nyitni. 98-nál pedig már teljesen nyitva van.
Nálam itt bezárult a kör és megállt a tudomány.
A jeladó egy NTC szenzor, tehát ahogy csökken az ellenállás úgy nő feszültség és vele a hőmérséklet is. Tehát ha hibás lenne a kontakt, nagyobb lenne az ellenállás és vele a kijelzett hőfok is.
Igen muszály volt, mert azt hiszed, hogy mert vettél valami kínai OBD-s vackot már értesz is a diagnosztikához! 100 fokos víz tök normális, és mivel túlnyomás alatt can így nem is fog forrni. A motorolaj még melegebb
Ha középpen van a vízhőmérsekletet mutató műszer mutatója, akkor meg teljesen rendben van minden
Most fáj az igazság, és azért támadsz mi? Előbb utána kéne olvasni mielőtt kejáratod magad a butaságoddal.
Az a baj, hogy meg sem tudjuk, hogy ez milyen autó, dizeles, benzines, nagyköbcentis, kisköbcentis...
A vízhőfok mutató a műszerfalon mit mutat?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!