Vezetett már valaki Budapest-Athén távolságot saját autóval? Ahogy kalkulálom, autóval jobban jönnénk ki. Igaz hosszabb időben.
Én ugyan megcsináltam párszor a Bp-Athén utat oda vissza egy szuszra. De nagyon fárasztó volt.
Fiát Cromával, 140-150 körül 6,5 litert fogyasztott 100-on, 70 literes tankkal.
Igaz közvetlenül a dészláv háború után, amikor veszélyes volt megállni Szerbiában -kifúrták a tankot, leeresztették a benzint, aztán az út mentén árulták.
A görög határ után álltam meg először.
Az utak jóval rosszabbak voltak, viszont nagyon ritkán mértek. -Egyszer így is megállítottak és megbüntettek, mert "nem volt nálam faék".
Athénban a fáradtságtól szinte kiestem a kocsiból.
Hazafelé hasonló.
Szóval egyszeri pihenést valahol félúton beiktatnék.
Ez a pihenés dolog nagyon emberfüggő.
Van akinek jobb ha nem iktat be 2-3 órás alvást mert felkelés után marha kómás lesz.
Én inkább az energiaitalra esküszöm 🙂
"Ahogy kalkulálom, autóval jobban jönnénk ki."
Hanyan vagytok? 10+ oran at vezetni oriasi kockazat. Sok ismerosom megcsinalta tobbszor is. Egyszer kell csak elaludnod, hatul a kolykokkel, megegyszer nem lesz ra alkalmatok.
Miért aludnál el??? Gyárba dolgozni unalmasabb, még se alszol el csavarozás közben…
Amúgy addig mondogatjátok ezt az ennyit vezetni veszélyes dumát, amíg meg nem tudjátok, hogy a repülőn a szerencsétlen pilóta mennyit repül egy nap valójában… 10-12 a repülési ideje (ebbe nincs benne amíg kiér a repülőtérre a lakásától). De helyzetben 16 órára is mehet….
A tesóm meg kamionsofőr, 10 órát vezet egy nap, de viszont a rakodási idő nem számít bele, ez miatt többet dolgozik… Még se alszik el…
A MÁV-os mozdonyvezető napi vezetési ideje meg 12 óra… Szóval nyugodtan mondjátok a baromságot, h meghal meg minden, de a téged szállító vezető bármely közlekedési eszközön is pont ugyan annyira képes elaludni mint aki hangoztatja itt…
Ekkora nagy távot nem városban tesz meg az ember, hanem autópályán, ahol kvázi nem is kell vezetni…
Annyi hogy ne a belsőn menj, mert akkor előzni meg kerülgetni is kell, menj a szélső sávban és akkor alig kell vezetésre koncentrálni, kevésbé fárad el az ember
"Amúgy addig mondogatjátok ezt az ennyit vezetni veszélyes dumát, amíg meg nem tudjátok, hogy a repülőn a szerencsétlen pilóta mennyit repül egy nap valójában…"
O is folyamatosan tekergeti a kormanyt, alkalmazkodik az elotte levo sebessegehez, koveti a tablakat... 😁
Nem, hanem kiszámolja a gép súlyát, az emelési sebességet, az üzemanyagot fontban, különböző engedélyeket kér (parkolási, gurulási, pálya és felszállási), folyamatosan időjárást elemzi és a radart is figyeli, légnyomást számol és ez után jön a repülés vezetése… ott tekergeti a “kormány-t” és sebességhez is a alkalmazkodik, mert nem lenne szerencsés átlépni a hangsebességet pl, de leszállni se lenne jó 800km/h-s sebességgel ezért alkalmazkodva a repülés sebességéhez kiszámítja a féklap kinyílását szögben…
Ezen felül az ő utján 3D-ben képes akadályozni a többi tárgy meg repülő, de neked autóval nem kell így gondolkodni se látni, feletted nem megy el autó…
A mozdonyvezető meg ki van téve a dög unalmas vezetésnek, ott az elalvás nagyobb faktor.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!