Elsö autónak ilyen feltételekkel mégis mit?
Hétvégente 1x biztosan vezetnék, de hétköznap munka utàn is lehet a nagyobb bevásàrlást is autoval intéznénk. Hétvégente 600-800 km lenne beletéve.
Néztem én olaszt, franciàt, németet, japànt, koreait és mindenki lebeszél mindenröl… Nekem egy lehetöleg Polo-Golf méretü autó kell, ami autopályázásra jo, kényelmes, klimás és van benne tempomat és ne rohadjon.
Keret: 2millio. (Ez nem tartalmazza az átírást, és a nagyszervizt) Tudom, állapotot veszünk, de mindenki fujol mindenre hosz elromlik, stb…én viszont hajlandó is lennék költeni az autóra.















VW konszern közelében nézelődnék és 1.6 cr tdi-vel. Ha találsz ennyiért.
Olcsóbban van még Megane illetve Clio.
#1:
Igen-igen, ha szartak bele, akkor 3 autó árát is rálocsolhatom, se lesz jobb.
#2: a VW Golf 1.6 TDI is a listámon van, de sokan irják a rozsdát. Ettöl függetelenül vennék a gazdag felszereltség miatt (ha nem rohad szét) :/
#3: hát egy Audit sajnálnék azért elsö autónak, meg nem tudok az autóra +3 milliót keriteni jelenleg :D
#4: Meganebol még a kombi tetszik is, a Clion pedig vezetni tanultam. Mindkettöt savazzák, hogy francia. Olvastam a népítéletet mindkettöröl, több a hibajelenség, ami nem zavar, mert megcsináltatom és kész.





Azért érdekesen gondolkozol... Kell valami nem túl nagy kompakt, de azért ott a Megane kombi a listában. F/sol, hogy sokat kell rákölteni, kivéve ha az egy francia f/stömlő, arra szívesen költenél.
Golf VI nem igazán rohadós típus, de ennyi idősen bármi elkezdhet rohadni, ha gányoltak rajta mondjuk valamit
#6: Golf Variant - Polo méretosztály. Ugy tudom a Megane kombi a Golf Variant mérete. Igen, tudom, a Golf nagyobb, mint a Polo, mégis érdekel mind a kettö.
Én nem félek, hogy ha ez a tartós müködésnek az ára, hogy az elején sokat kell rákölteni.





#3 milyen +3 millió? Ismerősnek az AFN motoros b5 túl van a félmillión, jó ha ér 700 ezret olyan szakadt szegény, meg is van írva valami 190 lóra. És mindenféle komolyabb ráfordítás nélkül megy neki évek óta. Nekem volt egy b6/7(ugyanaz) , eléggé pörgettem bele a kilométereket és elég hálás darab volt az is, annyi hogy az amikor már nagyon meggyűlt bele a km ette az olajat, mint kb az összes korabeli vw benzin.
NADE A KÉRDÉSRE A VÁLASZ;
Azt vegyél ami neked tetszik, rengeteg autót lehetne ide sorolni, de mindenki csak a saját ízlését akarná ráderőltetni. Ez az az árkategória ahol egyik autó se szentebb mint a másik, mindegyikre költeni kell, és sokszor az ára és a kategóriája nem egyenesen arányos a fenntartási költségekkel, ez állapotfüggő. Nyílván egy audihoz bmw-hez drágább hozzányúlni, mint egy suzukihoz, de itt a lényeg az hogy van olyan audi/bmw…. a piacon amihez sokáig nem kéne hozzányúlni, de van olyan suzuki is aminek a fél életét cserélni kell, az költségesebb lesz mint a költségmentes nagyobb kategória. Vw-ből a legstabilabb a 2.0cr amúgy, és szomorú tény az 1.6 tulajoknak, de a kisebb ccm, kisebb fogyasztás elv itt nem érvényesül, pályán a 2.0 jobban eszik, és tartósabb is.





További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!