Start/stopos autónál tényleg előfordulhat az normál akkumulátorral?
Nem én raktam a normál akkumulátort asz autóba hanem így vásároltam az autót,hogy már ez volt benne.
"Most van egy probléma, amit nem lehet elhanyagolni.
Az AGM indítóakkumulátor töltési feszültsége 15 V-ig terjedhet, és a nem AGM indítóakkumulátor ezt nem tolerálja jól.
Ez felforrósodhat, és úgymond felforrhat, azaz kiléphet a gázból.
Cserélje ki valaha a normál indítóakkumulátort AGM indítóakkumulátorra a sérülések elkerülése érdekében.
Pl. a szivárgó akkumulátorsavon keresztül a szellőzőnyíláson."
4/
Létezik még olyan aksi is,hogy EFB ez a sima tovább fejlesztett verziója hasonló az AGM-hez és van olyan start/stopos autó amiben gyárilag ilyet raknak és ennek jobb ára van mint az AGM-nek viszont a simánál valamivel drágább. Azt mondják,hogy EFB aksis autóba lehet AGM-ez rakni de AGM es autóba csak AGM_es aksit lehet rakni. A vélemények is megoszlanak mi van ha nem AGMk-et raknak egy AGM-esbe szerintem annyira nem sok minden max rövidebb életű lesz az aksi vagy esetleg letilthat nagyobb fogyasztó mint pl a start/stop rendszer de kárt nem csinál.
4/
Amúgy az lehet EFB volt amit vettetek mert ahogy írtam van olyan start/stopos amibe nem AGM kell.
5/
Hát az autók állapota nem az akkumulátortól lesz szar...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!