Lengőkar csere esetén, feltétlenül terhelés alatt kell meghúzni a szilent csavarját? Mivan ha pl nincs akna, csak emelő?
Legjobb lenne úgy...
De úgy is jó ha feljegyzed hány fokban áll a mostani, berakod az újat és egy másik emelővel elkezded emelni ameddig kell.
Én is így csináltam mert beszerelt állapotban a hátsó hidnál már nem férni hozzá egy rakás csavarhoz...
Csak annyi, hogy én 8 lengőkart cseréltem egyszerre.
Mindig terhelt állapotban, emelővel meg kell emelni a lengőkarnál, és úgy meghúzni a csavarjait.
Ha terheletlenül van meghúzva, képes az eredetinél magasabban lenni a kaszni.
Nálam volt ilyen cliónál, egyik oldal magasabban állt, mint a másik.
Penny parkolóban vettem észre, valamit elb.szhattam. :D
#8 A futómű geometria egy összetett szerkezet. A különböző paraméterek összefüggnek egymással. Ha láttál már életedben futóműbeállítást, akkor tudod, hogy mindig a hátuljával kell kezdeni, feltéve persze, hogy a hátulja állítható. Bejön az ügyfél, elöl volt neki javítás a futóműben és szeretne egy beállítást. Akkor is beállítjuk a hátulját is, ráadásul azt először, mert a hátulja befolyásolja az elejét.
Lényeg a lényeg, futómű geometriában nincs külön "csak ez", vagy "csak az", hanem az egy komplett egység. Ha lengőkart cserél az ember és nem állít utána összetartást, akkor elkezdheti nyalni a gumit.
#9 van két autóm, amin a kerékszéttartáson kívül SEMMIT nem tudsz állítani. :D :D :D
Amúgy meg lengőkarcserénél mitől menne az el? :D
Ha eddig nem állítgatta akkor az még a "jó" szilenthez van konfigolva, a szar volt a rossz beállítás, de annyit nem viszi el amúgy az sem hogy drámai legyen..
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!