V2 motor beindulhat, ha csak az egyik henger müködik?
S4 vagy annál nagyobb autó motorok képesek beindulni és működni, ha négyből csak három henger üzemel, de v2 esetében, ahol egy henger 50%-ot jelent már lehetetlen. Simán lehet, hogy az egyikben kisebb a kompresszió, rossz a befecskendezés/gyújtás, de attól még működik, különben be sem indulna. Léghűtéses v2 esetében előfordulhat, hogy a hátsó henger jobban melegszik, mert kevesebb menetszél éri.
Nem ismerem a típust, most csak fotót néztem róla, de annyi biztos, hogy ennek a modellnek nem a kipufogó csőben van a dob, hanem a motor alatt. Tehát virago kidurranói valójában csak szép kamu krómozott csövek, ahol akadálytalanul áramlik a gáz, a tompítás a motor alatti dobban történik.
"A hozzáértő ismerőse ezt úgy állapította meg, hogy az egyik kipufogó nem melegszik"
Okos Jóska motort szerel, mindig is imádtam az ilyet.
Egy V2-es motor be tud indulni akkor, ha csak az egyik henger működik: a Suzuki RGV 250 Gammánál például csak az egyik henger karburátorán volt szívató, úgy emlékszem, a hátsón. Indításnál először ez a henger kelt életre, majd néhány főtengelyfordulat után a másik is elkezdett működni.
Viszont hosszú távon nem működik a dolog. Pár másodpercig elvan magának egy hengerrel a motor, általában rettenetes csörömpölés, füst és egyenetlen járás mellett, alapjárat nélkül. Viszont azzal motorozni senki sem fog, még a kedves vevő sem.
Végtelen egyszerű szerintem.
Mond meg neki hogy húzza le a gyertyapipát az említett hengerről és úgy küldjön videót.
Ha ugyan úgy jár akkor valóban nem megy az a henger.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!