Sokkal többet eszik a kocsi, ha hátul plusz kerékpártárolón viszünk 3 bicajt?
Horvátországba mennénk, szeretnék bicajozni is (2 felnőtt 1 gyerek), de ha bepakoljuk a bringákat, mást már nem nagyon kell... Kombi passatunk van, és így is necces a dolog. Férjem szerint sokkal többet enne a kocsi, ha hátul vinnénk, de igazán tapasztalata neki sincs a dologban
(kint bérelni nem akarunk, ha már van olyan, amit szeretünk és jók)
Teljesen mindegy, hogy hol viszitek, a több súly miatt nagyobb terhelést kell a motornak leküzdenie ami miatt alapból többet eszik a kocsi.
Nyilván persze van erre valamilyen törvény, hogy ha a súly egyenlően van elosztva akkor némileg kevesebb a fogyasztás de most 3 bicikli szerintem nem dob annyit rajta.
Nem. ISZIK!
A kocsi kialakításától is erőssen függ. Ha egy hátsó, függőleges falas, annál kb hótmindegy, HA a kocsi szélességén nem lóg ki, mert ígyis-úgyis vákuumban lesz.
De egy lapostetű kocsinál, pl ferrárinál, bugattinál, trabantnál, pöcsméregetős BMW-nél ki fog lógni mindenfelé és jelentősen megnöveli a légellenállást, így a fogyasztást is.
A kombi passat határeset, de inkább arra kell ügyelni, hogy ne lógjon ki oldalra. Alakítsátok át a bringákat úgy, hogy a kerekeket mindegyiken vissza lehessen fordítani 180 fokkal, akkor úgy 10-20cm-el rövidebb lesz. (vagy szedjétek ki az első kerekeket.)
attól függ milyen bicikli.
ha 2 országúti, akkor nem sokat.
Milyen súlyban vannak a kerékpárok? E-Bike esetleg?
Darabja 15 kg- nál nehezebb?
Ha jól értem, akkor egy Passat és 2 felnőtt illetve egy gyerek kerékpár igaz?
Ha jók az adatok, akkor +- 45 kg a három kerékpár.
Adott egy Passat és 3 utas.
Egyszerű,ha nyerni akartok a súlyon és mindenképpen tekerni a gyerekkel, viszitek a 2 felnőtt cangit, de!
Egyikből kiszeditek az üllést és a kerekeket,csak a váz maradjon, a másikban viszont mindenképpen maradjanak benne ezen alaktrészek ez fontos!
Elmentek, annyi hogy egyszerre csak egy felnőtt tud tekerni a gyerekkel,illetve át kell szerelni a kerekeket ha a másik fél következik a bicajozásban.
Vagy azt, hogy az a 45 kg plusz súly egy negyedik utas,nem illik otthon hagyni.
ezt érdemes elolvasni:
Meg fog látszani a fogyasztásban rendesen. Főleg ha apának nehéz a lába és tolja neki mintha muszály volna. Érdemes 90-100-nál nem többel menni (pont annyival, hogy a kamionokat már ne zavarjátok), mert 100-nál sokkal-sokkal kisebb lesz a fogyasztás növekedés mint 130-nál.
"A kocsi kialakításától is erőssen függ. Ha egy hátsó, függőleges falas, annál kb hótmindegy, HA a kocsi szélességén nem lóg ki, mert ígyis-úgyis vákuumban lesz."
Ez busznál igaz. Átlag személyautóknál mindenképpen lesz fogyasztás növekedés! Még egy függőleges falu Volvonál is. Pláne 3 kerékpárnál.
5-ös te miről beszélsz? :D 4x olvastam el, de még mindig nem értem mit akarsz.... Normális vagy?? :DDDDD
Érdemes lenne kiszámolni hogy mennyibe kerül kint kerékpár bérlés és mennyibe az úton a plusz fogyasztás és az olcsóbbat választani. Ha annyira pici még a gyerkőc, hogy 20 colot kis kerékpárja van, akkor úgysem fogtok 100 km-t tekerni egy nap. Azt a 10-20-30-at meg lehet csinálni bérelt bicajjal is.
hát szerelgetni nem fogjuk, az fix. az a lényeg, hogy együtt legyünk. a gyereké 11kg, az enyém 14,5 a férjemé is kb 15 felé van, szall igen, az összsúly az olyan 45kg lehet.
Mint írtam, mindenképp visszük, csak az a kérdés, hogy rakjam hátra vagy szereljük szét és a csomagtartóba. Mert ha 100km-en 1L-el eszik többet, azért én nem szerelgetek.
Férjem takarékosan vezet, nem is pályán akarunk menni, benzines 1-6os a passat, szall elég lomha így is
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!