Két közel azonos futott kilométerű, de 7 év korkülönbségű autó közül szinte biztos, hogy a sokkal olcsóbb, régebbi vissza volt tekerve?
Nézegettem ezeket az Auris-okat és látom, hogy az egyik 1,8 millió és 15 éves, a másik pedig 4,8 millió és 8 éves miközben mindkettő kb. ugyanannyit futott.
Ilyen esetekben nagyon nagy az esély arra, hogy első vissza volt tekerve? Mert nem hiszem, hogy az év ennyit számítana a kilométerállással szemben.
De mondjuk az még furább, hogy ez az Auris pedig 200 ezret futott, 5 éves és drasztikusan drágább még a fenti kettő közül drágábbtól is pedig "csak" 3 év a különbség viszont 50 ezerrel több van benne.
Ennek a kérdésnek se eleje, se vége.
Legyen elég annyi, hogy nem jól tudod és kész.
zavaros a kiírás, az biztos.
Azt nézd meg, van-e karambolos javítás, van-e rozsdafolt, és füstöl-e . A motorzaj is számít
#2 Nem. A legkevésbé sem. Láttam már 4 éves Opel Astrát 180 ezer kilométerrel. Én meg az enyémet 14 évesen vettem 156 ezerrel. Mi számodra az elképzelhetetlen abban, hogy különböző emberek különböző célokra vesznek autót?
Ezért nincs eleje és vége, mert te itt a világ legalapvetőbb dolgából csinálsz ügyet. Ezért nem nagyon lehet értelmezni sem, mert más fejében egy ilyen kérdés meg sem fordul. Nehéz válaszolni egy mondvacsinált kérdésre.
Miért ne lehetne reális az óra állás?
“A” autó tulajdonosa kétszer annyit hajtotta évente az járgányt, mint “B” autó tulajdonosa.
Egyszerű ez.
Az én 2.5 éves Toyotámban 11 ezer Km van, ami ha így haladok, akkor 15 évesen 66 ezer Km lesz csak.
"Mert nem hiszem, hogy az év ennyit számítana a kilométerállással szemben."
Tekintve, hogy (ebben) nem az év számít hanem a kilométer amit megtettek vele, nyilván ezért kilométeróra.
Most komolyan, ki ilyen retardált, aki így hasonlít össze autót, hogy ha X év alatt X autóba X km-t "raktak bele" akkor X-1 éves autóba X-1 km-t kell "belerakni". Totál értelmetlen.
Amúgy mi ebben a gyanús?
Az idősebb kocsiba és évente átlag 10 ezret "raktak bele" ami nem egy kiugró szám semmilyen irányba egy 90 lóerős bevásárlókocsinál. Rendszám alapján le lehet kérni a futásteljesítményt, ott is egyértelműen ez látszik.
Az újabb a maga 1.2T motorjával már talán egy fokkal használhatóbb, lehet vele autópályázni is ha úgy adódik. Itt átlag 18-20 ezerről beszélünk, ami szintén nem kiugró a mai világban.
Nekem vidékre hazamenni +500 km a járgányba. Ha csak havi 1x vesszük az 6.000 km+ csak azért, mert lementem vidékre. Ráadásul a céges kocsijaink között is nagy a szórás 100-150 ezer között. Attól függően kinek milyen projektje van, mellette mennyit használja, stb.
Harmadikról ne is beszéljünk. Más kialakítás, más (hibrid) motor, más felszereltség. Alma a körtével eset.
Nem biztos.
"Ilyen esetekben nagyon nagy az esély arra, hogy első vissza volt tekerve?"
Nem.
"Egy 8 évesbe annyi km-t tesznek bele mint egy 15 évesbe miközben árban a többszöröse. Nem gyanús ez?"
Nem gyanús.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!