Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Fiatalabb G Astrát vagy már...

Fiatalabb G Astrát vagy már inkább (kevésbé fiatal) H Astrát érdemes venni ha egy nagyon megbízható jó állapotú autót szeretnék venni?

Figyelt kérdés

Melyik konstrukció a jobb? (benzinesben)


Mert 1 millióért már H-t is lehet venni ami valljuk be sokkal modernebb kinézetű és igényesebb viszont jó állapotú G-t meg 1,3 millióért is árulnak.


Nekem egy napi utazóautónak kellene, nézegettem ezeket és igazából gőzöm sincs melyik típus a legmegbízhatóbb ebben a kategóriában szóval Opel-re esett a választás mivel családban is ilyenek voltak eddig.


De nyilván ha van ezeknél is jobb opció akkor azokat is figyelembe venném.

A legfontosabb, hogy legyen marha tartós és ne legyen ódivatú a formaterve.


Köszi



2023. ápr. 16. 18:52
 1/10 anonim ***** válasza:
100%
H-t venném. Sokkal modernebb, főleg beltérben. Meg az extralista is bővebb volt már. A motorokon is kicsit csiszoltak, bár van átfedés.
2023. ápr. 16. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
H Astrát venném én is benzinesben
2023. ápr. 16. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
43%

Ha szükséged van a nagyobb méretre, akkor persze Astra, abból is inkább H.

Viszont ha kisebbel is beéred, megnézném a D Corsakat is. 1.2-1.4 benzinessel használhatóak nyugodtan. A dízelek pedig kimondottan jók 1.3-1.7 cdti.

2023. ápr. 16. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
#3: Méret nekem mindegy, esetleg max akkor lehet fontos, ha rosszabb utakon járok? Napi 2x50 km-t teszek meg és vannak szakaszok ahol kimondottan nyomvályús/kátyús az út. Ezt figyelembe véve érdemesebb Astra-t venni Corsa helyett vagy nincs jelentős különbség ezeknél a méretosztályoknál ebből a szempontból?
2023. ápr. 16. 19:16
 5/10 anonim ***** válasza:

Ilyen szempontból nagy különbség nincs. Mindkettő alatt nagyjából ugyanaz a futómű van: elöl McPherson, hátul csatolt hosszlengőkar. A H Astránál volt adaptív IDS+ rendszer, gyárilag sport futóművel, de ez inkább a nagy sebességű kanyarokban élvezetes, a stabilitást segíti, nem a komfortot.

Egyszer volt nálam márkaszervizes csereautóként egy kis benzines D Corsa, a nyomatékos dízel H Astrám után. Hát... Nyilván függ attól, hogy ki mit szokott meg. A motor olyan, amilyen: szívó benzin az ilyen, hogy városban egy emelkedőn 4.-ben padlógázon is képes volt lassulni, vissza kellett váltani vonyító motorral. De, a bódé is fura volt. Nagy autónak akar látszani, belül minden olyan "puffasztott" formájú, mégis szűk. Olyan érzés, hogy rám hajlik a kaszni, a mellettem ülő könyöke, válla ha nagyobb darab, összeér az enyémmel. A H Astra sem egy kifejezetten tágas autó, az is inkább egy kompakt, de már elviselhető a térérzet, akár az 5 ajtósban is.

Szerintem próbáld ki mindkettőt, aztán eldöntöd melyik tetszik jobban!

2023. ápr. 17. 06:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:

Térérzet nekem nem fontos mert pehelysúlyú vagyok, viszont a dízel Corsa-n nagyon gondolkozom, ha tényleg ennyire megbízható.

Egyedül attól tartok, hogy városi használatra nem a legjobb választás a dízel illetve apám is azzal érvel, hogy pár év és lehet betiltják aztán mehet a kukába.


Márpedig én városban is elég sokszor megyek rövid utakra, ide oda szaladgálni. Külön autót meg luxus lenne városi használatra venni.

Vagy óriási tévhit ez a "dízel alkalmatlan városba" duma?

Nyilván azért kérdezem, mert a rendelkezésre állás lenne nekem a legfontosabb.

2023. ápr. 17. 20:23
 7/10 anonim válasza:
Volt mindkét opelom , egy bajuk van az a motorjuk. Az opelek valahogy motorikussan nem túl golyóálloak. Szalonból vettem mindkettőt tehát nem tekertek voltak. Azt mondják ,hogy igáslovak stb... (Mondják) tapasztalatból mondom,hogy néz inkább vmi mást ,japánt vagy bármi mást..
2023. ápr. 18. 23:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

#7 Hm... ez érdekes! Nekem 1.7cdti volt a H Astrám. Soha semmi baja nem volt motorikusan. Már relatív modern CR-dízel, de még DPF nélküli Euro4-es. 240Nm nyomatékkal elég szépen el is cipelte a bódét, a már változó geometriás turbóval a turbólyuk sem volt vészes. Csak én beletoltam 354.000 km-t. Olajra pl soha nem kellett rátöltenem.

Benzinest cégesként hajtottam. Az sem hagyott az út szélén, de 200.000 km-nél már csipegette az olajat. Köszönhetően annak, hogy a cég szigorúan betartotta a 30.000 km-es olajcseréket.

A gyártás végén volt ezekből már Euro5-ös változat. A J széria is kezdteben ezeket a motorokat kapta, csak ott meg az volt a gond, hogy mázsákkal nehezebb volt a bódé.

Én még nem hallottam, hogy ezekkel különösebb gond lenne.

2023. ápr. 19. 06:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
H Astrából én is ajánlom az 1.7 dizelt, nagyon jó motor, fogyasztása is teljesen jó, és ahogy az előttem lévő is irta, a nagy nyomaték miatt elég jól is megy. A futóműje is sokkal jobb mint a G Astráé. G-t és H-t is vezettem elég sokat, a G 1.6 benzin volt, ő eléggé szerette eszegetni az olajat, bár erre rátett szerintem az előző tulaj is az igazán ritka olajcserékkel :) A H Astrával sosem volt ilyen probléma, pedig már 250.000 km felett volt.
2023. ápr. 20. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim válasza:
7es vagyok. Az 1.7 dizelekről én is jókat hallottam. De ha jóltudom az nem is az opelnek a fejlesztése. Nekem ecotec volt. 1.4 benzin. A késöbbi "javitott változat. Azokkal elég aok problémám volt.
2023. ápr. 22. 16:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!