Milyenek ezek az Opel dízel motorok?
G astraban lévő 1.7-2.0 DTI motor (80-101 ló)? Gondolom valami elektromechanikus adagolóval van, túl olcsóak, hogy cr legyen.
Vagy inkább a DIT 75 lóerős?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Agyonbonyolított szarok.
Szerelni meg ilyen 40 kilós japán nők tudják, mert normál kéz nem fér el sehol.
A 75 lovas Dit a régi isuzu, de jól el is bszták.
Ha kicsit hűtés nélkül megy, egyből szorul a motor, és kuka az egész.
Most is hirdetnek HA-n, hogy 3 henger megy, na az ilyen.
Egy mezei benzinest megfőzöl, különösebb baja sem lesz.
Ez meg......1x csináltam, de életre elég volt az opelekből.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Igen adagolós.
Nekünk volt egy 2.0 mentünk vele 220.000km-t nem volt vele gond… Aztán ez miatt még mellette volt nekünk is meg baráti körben is 1 zafira és 3 G astra. Az összes szar volt
Az adagolóval az a gond, hogy egyszerübb a motor csere, mint az adagaló le-fel szerelése. (Ahogy 1-es is mondta) és ez már 6-8 éve volt, nem most…
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kérdező, 1 vagyok, most vettem egy szívó 1.7 dízel opelt, még ez is meg volt szorulva. :(
F astra. :D
G ből a német motorost ne vedd, az a 68 lóerő, x17dtl motorkód.
Amíg még szívó volt, normál adagolóval, jók voltak.
De ez már elektromos, turbós motor.
A 75 lovas isuzu 17 dti, vagy dit, rettenet lett az is, dupla vezérműtengely, és rendszeresen összefolyatja a vizet az olajjal, a porlasztók hűtése miatt, meg az olajhűtőnél+2 motorvezérlő, tönkremenő elektromos adagoló.
A 2000-es dit meg orrán száján folyik az olaj, láncos motor, az adagolót itt is csereberélni kell, mert elektromos, +a láncos vezérlés miatt borzalom nehéz.
Jó autók ezek, 0km-rel, ha karban voltak tartva.
Csak ismerni kell a típushibáit.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
megint én vagyok, egy 1.7 cr dízel már jobb, inkább olyan nézz, ha már isuzu....
A hűtésére figyelj nagyon.
Ilyenem lenne, naponta nézegetném a vizet, egyszer megfőzöd, kuka.
Vagy vegyé egy benzines renyót, azt főzheted akárhányszor, kutya baja lesz, és ugyanannyit fogyaszt, bár pályázni nem fogsz vele.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Ezek még hagyományos adagolósak, igen. A CDTI, ami már CR rendszerű. Ezek a G széria végén jöttek be. A H szériától már csak ilyen van.
1.7 CDTI-t 12 évig használtam. Már változó geometriás turbó, intercooler, de még DPF nélküli volt az enyém. Nyomatékos, jól fogyasztó Isuzu eredetű (motortérben sok alkatrészen ott az Isuzu felirat) motor, Bosch üzemanyagrendszerrel. A későbbi Denso már nem sikerült olyan jól. Nekem nem volt vele bajom. Egyszer a főtengely jeladó adta meg magát, egyszer elrepedt a műanyag turbócső + egy vízcső kidörzsölődésem volt. Szerencsére a kiegyenlítő tartályban is van gyárilag szenzor, azonnal szólt, hogy alacsony a vízszint.
Később ezt váltotta az 1.6CDTI. Ez is jó motor lenne, ha a vezérlést valamilyen érthetetlen okból nem a váltó oldalra tervezték volna. Kezdetben volt vele széria hiba a láncfeszítővel, de azt szerencsére orvosolták.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!