5 éves autónál normális, hogy a lengőkarokon itt-ott kisebb felületi rozsdapöttyök megjelentek?
Tegnap cseréltem a kerekeket. Ilyenkor szeretem tüzetesen átnézni az autó alját. Eddig nem tapasztaltam ilyet, de úgy látszik már kezdődik.
Tudom, hogy ez csak felületi és még legalább 10 év mire ebből gond lehet. És akkor is simán cserélhető alkatrészekről van szó. De nem szép látvány, engem zavar.
5 év alatt időszerű, hogy kijöjjön? Ez az első újonnan vett autóm, szóval nincs viszonyítási alapom.
Mit hazudtam a Dacia Dusterről, hogy 0 százalékot érdemeltem, kedves fotelszakértők?
A Dacia a Renault budget-márkája. Műszakilag nagyon jó, de azért van a piacon, hogy olcsóbb legyen a konkurenciánál, így muszáj egyes nem annyira fontos dolgokon spórolni az autó gyártásánál. Ennek az áldozata az autó beltere például, összehasonlíthatatlan egy Renault belterével a minősége.
"Tudom, hogy ez csak felületi és még legalább 10 év mire ebből gond lehet."
Így van. Sok autónál előfordul. Mondhatjuk, hogy hanyagság a gyártó részéről, hogy ezen spórol, de ez csak olyan esztétikai hiba, ami a normál használat során nem is látszódik.
Ha zavar, akkor kapargasd meg csak azt a helyet pl. csavarhúzóval és tegyél rá Korant-ot. Az rozsdaátálakító , de ad némi fedést is.
Hagyd állni egy kicsit és utána töröld le. Kétszer.
11 Nem tudom, de itt a csoportban köztudott, hogy az összes 1.33 motor(amivel a Mercedes is szerelve van) az egy hulladék.
A % alapján ezt pont te mondtad tegnap. Ergo, amit fröcsögsz nem érdemel plusszt, mert úgy változik, mint az időjárás. Crossovert hasonlítani össze egy alsó közép autóval teljesen jó döntés.
A kopogós, olcsó műanyagos Daciat hasonlítod a szintén ilyen opelhez. Ez az, amit sokunk nem ért 🙂
"A kopogós, olcsó műanyagos Daciat hasonlítod a szintén ilyen opelhez."
Nem tudom ültetek-e már K Astrában... Mondjuk a G generáció és a K között azért van némi különbség. Nálunk céges K-k vannak, tehát nincsenek rogyásig extrázva. De a műszerfal már ennél is ilyen puhább gumiszerű műanyagból van, egyáltalán nem kopogós. Lejjebb, a lábtérben már valóban előfordulnak keményebb műanyagok. De ez a komolyabb autóknál sincs végig kipárnázva.
Nyilván van nála jobb autó. De ár-érték arányban nekem semmi bajom vele. A használt árakat ha megnézzük, 4-5 éves nem csillió km-es, jobban felszerelt példányok a mostani helyzetben simán 5 millió körül mennek. Nem mondanám, hogy fényévekkel olcsóbb, mint egy Dacia... ráadásul ezek még 4 hengeresek.
Ezeknek még nem néztem alá. de pl a Mitsubishi L200-asoknak már az első tél után, 1 éves korukban csurom rozsda volt a laprugójuk, meg a váz. Tehát 5 évesen nem gondolnám, hogy a világ vége lenne egy-egy apró felületi pötty.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!