2005 elötti bmw 316i,318i.320i, Autókba szerelték a híres "N" motorkódú sok gyári hibás blokkal? /Mettől meddig szerelték e autókat ezzel a rosszabbik blokkal/? Vagy ezeket a régieket még szabad vásárolni?
Milla alatt és körűl találtam sokat de ezeket az N-motor kódú blokkokat szeretném kerülni .
2000köbcenti alatti benzinesek
4 henger
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Minimális angol tudással 10mp alatt megvan a válaszod.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Fuel type
Diesel fuel (DIN EN 590"
Nem tudok angolúl :(
Csak benzinest szeretnék.
Kultúrált használatra
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Esetleg bármi rossz akkor a 2005 elöttiekről esetleg faceliftek ?
Amiket néztem 2000-2003 évjáratú gépek volt touring is közte
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mi baj ezekkel az autókkal?
Neked volt? Mik a tapasztalataid? Milyen hibák jöttek elő milyen évjáratú tipusnál?
Köszi
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az, hogy a normális állapotú drága ahhoz képest, hogy milyen az évjárat, a lelakott rohadó kotló tyúkól, ami olcsó.
Olcsó tyúkóllal ráfázol, annyit pedig nem ér egy 20 éves autó, amennyiért megveszed, mert vehetsz újabbat, de más márkát.
Bár a te döntésed mit veszel
Lehetséges hogy ki hagyom.
Nagy kár érte,szépek nagyon.
Usmeretségi körömben sajnos nincs eladó így komolyabban nem bíznék meg senkiben hogy eladja esik hullik szét gépet
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!