Ettől nem tudott gyorsulni az autó a fék miatt? Hogy függ össze?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Te érted, mit szeretnél kérdezni?
Ha igen, valószínűleg egyedül vagy vele.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha Apa azt mondta, hogy most jó, akkor az biztos úgy is van.
Ne szívózzál az idősebbel büdös kölke, és ne taposgáld a pedálokat! :D
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Háááát a második megfogalmazástól sem javult a helyzet.
Engedd el ezt a témát.
(meg a féket is) :)
Most mi nem érthető ezen? Melyik esetben jó a fék? Amikor könnyű lenyomni meg mélyre, mint a gáznál vagy csak kicsit utána meg kemény lesz?
A kérdés másik része: mi okozza az autó nehézkes erőlködő gyorsulását, illetve motorféknél hamar megállását (nincs lendület, stb) hogy mondjam még?
Összeraktam a kettőt, hogy összefügg-e a gond a fékkel,
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Kezdem érteni, de még nem állt össze.
Szóval: van két probléma. Az egyik az, hogy nem akar gyorsulni az autó, a másik az, hogy levegős a fék. Az utóbbit helyesen állapította meg apukád: ha pumpálás után feljebb és keményebben fog a fék, akkor tényleg levegős volt. Az történt, aminek történnie kellett, a fék úgy fog rendesen, ahogy most tapasztalod: a gázpedálhoz képest rövid az útja, nagy erővel kell nyomni, de akkor aztán fog. Mondjuk ez csak a pumpálástól nem javult meg, légteleníteni kell, aminek része a pumpálás, de önmagában ennyitől nem fog meggyógyulni.
A másik probléma, miszerint nem gyorsul az autó, nem függ össze a fék hidraulikus rendszerében található levegővel. Az más miatt van és ha megoldódott, más miatt oldódott meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!