Automatáknál hogy a legjobb gyorsulni?
Csak padlógázzal odalépsz neki és ennyi?
Vagy fékre lépsz, egy kis gáz 1-1.5 fordulatig és úgy engeded ki a féket?
Ezen kívül sport mód be, kipörgésgátló ki?
Kipörgésgátló ki? Miért is?
Ha nem pörög ki, jobban gyorsul.
Ha van sport mód vagy bármi a normál vezetési opción kívül akkor abba kell tenni. És lepadlózod, ennyi.
A kipörgésgátlót attól függően kell piszkálni, hogy milyen kocsi is ez meg mennyire érzed. Kikapcsolod, megpróbálod, ha pörög a kerék mint az állat akkor vagy bekapcsolod inkább vissza és jóvan az úgy, vagy megpróbálod azt a pontot megtalálni a gázpedállal ahol a lehető legjobban ugrik, de még nem pörög el a kerék. Általában úgy is csak első fokozatban kell erre figyelni, másodikban le lehet padlózni, ott már nem fog kipörögni, se visszaváltani gyorsítási szándékkal.
Persze azért függ a kocsitól, egy ezres Suzukitól egy 7 ezres amcsi V8-ig elég sok mindent szereltek automata váltóval.
A legtobb autonal ha fekezel es nyomod a gazt egy-ket masodperc mulva elveszi automatikusan a gazt hogy kimelje a valtot.
Itt ugy lehet hogy a feken allva kicsi gazt adsz, amikor befeszul az auto egybol ugrasz le a fekrol es padlogaz.
De tenyleg autoja valogatja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!