Ce kategóriát bővebben hogyan kell letenni?
Sziasztok, szeretnék bővebb információt róla,hogy hogyan kell megszervezni a ce kategóriát.
Azt tudom,hogy e titánon kell , de bővebben szeretnék róla kérdezni,nagyon örülnék neki ha olyan válaszolna,aki már letette és elmagyarázná hogyan zajlott neki.
#10
Semmi értelme nincs. Hiába vezetget évekig furgont/kistehert amint beleül egy nyergesbe/tandem/forgózsámolyosba ugyanúgy nem fog tudni vele dolgozni, mert teljesen más a mozgása. Tolatás, finom manőverek, szerelvénynek a kezelése. Full időpocséklás. Pályakezdőként egyből megtanulja a nyergest és kész.
#10
ennyi erővel legyen először biciklis postás
De miért írtok marhaságot amikor azt se tudjátok mi az a kamionozás!!
EGy az hogy vezetni is kell idő mire bele tanul rendesen.
Amikor a legtöbb embernek még egy személyautó vezetés is feladja a leckét nem hogy egy nyerges vagy pótos. A tolatás is hosszú idő és gyakorlás mire menni fog rendesen.
" Pályakezdőként egyből megtanulja a nyergest és kész."
Ha ez így menne hogy egyből.
Egy kis autóval ha elszúrja az útirányt a legközelebbi kereszteződésbe megfordul, de a nyergessel nem.
Volt ilyen " okos " kezdő kolléga nálunk és elbaxta az utat , mellé ment a Fréjusnak és a végén beszorult.
Több mint 5000 euró lett a mentés . Persze sokáig meglett oldva a munka helye , mert ezt kegyetlenül levonták tőle. Meg a plusz km-t is.
Nagyon sokan voltak akik hasonló vagy több költséget csináltak és azoktól is mindegyiktől vonták a fizetés 30 %-át.
De a többi az sokall nehezebb, a cimeket , cégeket megtalálni és helyismeretet szerezni.
"" Pályakezdőként egyből megtanulja a nyergest és kész."
Ha ez így menne hogy egyből."
Igen, így megy. Nekem is így ment, ha arra ül azt tanulja meg. Hiába szutykolódik éveket egy szaros furgonnal attól még ugyanúgy fingja nem lesz egy kamion vezetéséről.
Tudom mi az a kamionozás. Személyautóval havi kb 200 km megyek, kamionnal 9500-10200 km/hó.
#9 vagyok
Én fél évet dolgoztam olyan helyen, ahol eleinte csak heti 2×, majd később heti 3-4× vezettem 12 vagy 7,5 tonnás teherautót, minden más esetben 3,5 tonnást. Nagyon is jó volt a fokozatosság. Nem bántam meg, hogy elkezdtem C kategóriával dolgozni, mielőtt meglett az E. Így sokkal könnyebb is volt levizsgáznom tandem szerelvénnyel, hogy csak a pót volt az újdonság.
Utánna ahogy elkezdtem nemrég kamionozni, szép lassan hozzászoktam a nyergeshez is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!