Mi történne egy ilyen vagy ennél súlyosabb esetben ha minden autó elektromos lenne?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Sok különbség nem lett volna. A belsőégésű autónak is le kellett állítani a motorját, hogy nem fogyjon ki az üzemanyag, így nem tudtak fűteni.
Az elektromosnál is pont ez lenne.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A lemerült villanyautók elszállítása időigényesebb lett volna.
A benzinesbe töltenek valamennyi benzint és saját lábon elmegy vagy ha kézi váltós, akkor vontatni is lehet.
Az elektromosat vontatni sem szabad hosszú távon, tölteni meg esélytelen.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Először nem értettem kérdező, hogy mire gondolsz. Aztán a kommenteket olvasva derült ki számomra, hogy a fűtésre gondolsz.
Nagy különbség nem lett volna. A belső égésű motoros autóban sem tart örökké a fűtés. Ott is elfogy a nafta egyszer. És nem biztos, hogy aki elakadt pont teli tankkal tette.
Amúgy mellékes, csak a linkről jutott eszembe, hogy abban az időszakban én is úton voltam, csak az M6-M60-ason. Esett a hó, fújt a szél, jó darabon a sor hókotrók mögött araszolt 50-60-nal a pályán tömött sorokban. Meg volt olyan szakasz már a pálya vége felé, ahol elfogyott a tömeg, ott szűz hóban kellett autózni, nagyjából a szalagkorlátokból látszódott csak, h merre megy a pálya. Egy-két árokba csúszott autót láttam, meg persze a szokásosnál jóval tovább tartott az ú, de nem volt erre semmi olyan durvulat, mint az Észak-Dunántúlon, M1, M7-esen.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Mi történne egy ilyen vagy ennél súlyosabb esetben ha minden autó elektromos lenne?"
A tágabb környék autómentő vállakozói betegre keresnék magukat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!