A MINI-k miért ilyen brutálisan túlárazottak?
Most néztem ezt a hirdetést: 8 éves +150 ezret futott 3!! hengeres 3 ajtós MINI 5,5 millió. Wat?
Ami viszont ennél is durvább, hogy 5 (de akár a 3) ajtós MINI alap dolgokkal konfigurálva simán megvan 12-14 millió és akkor még a Countryman-t nem is említettem.
Leginkább a 3-5 ajtós Cooper ára ami igazán durva (a Countryman elvileg a SUV lenne szóval annak az árát még el is fogadom).
De mi kerül egy kisautó +10 millióba?
"Kult" autó, életérzés autó, ezt kell megfizetni.
Van még ilyen vagy legalábbis hasonló, pl a Fiat 500 as. Na ott is van árképzés elég szépen.
Prémium miniautó, korrekt felszereltséggel, erős motorral, ez ennyibe kerül.
Ha nem tetszik, akkor vehetsz egy 65 LE-s vadiúj sanderót is ugyanennyiért, de klíma sem lesz benne ennyiért.
#3: Azért ezzel most elég hülye példát hoztál, mert 5,5 millióért konkrétan vadiúj Fiat 500-ast lehet kapni (nem egy 8 éves +150 ezer kilométeres agyonhajtott autót):
Le vagy maradva egy kicsit az árakkal.
7 milliónál kezdődik egy alap fiat 500.
Amúgy meg regisztrálj a sharenow-ra, ülj be egy fiat 500-ba, aztán egy minibe. Kb. ég és föld.
Divatautó, ezért drágább.
Amúgy a mostani árakhoz képest nem is vészes. 5 éve vettem egy akkor vadonat új Astrát 7 millióért. Mindenki felhördült, hogy milyen drága volt, ő annyit nem adott volna érte. Erre ma a hasonlóan bőségesen felszerelt, nem alapmotoros változatok, 6-7 évesen, 200.000 km-rel mennek 5 millióért.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!