Havi 150 ezer forintot szervízre félretéve fenn tudok tartani egy BMW-t? És ha igen, milyen fajta fér még bele?
Nyilván a tankolást ebbe a 150-be nem számítom bele.
Bruttó 470 a fizum és kb. úgy kalkulálok, hogy 150-et tudnék szervízre fordítani.
Szeretnék egy BMW-t venni, mert az álmom (amellett egy 1.2-es kocsit tartok fenn amivel munkába járok).
E46-oson ill. E39-esen gondolkoztam de az álom természetesen egy E92-es coupe lenne.
Ezekkel szemezgettem:
Ezek közül bármelyiket fenn tudnám tartani hobbiautó céljából (hétvégén hajtva/szerpentinezős kirándulgatásra tartva), ha fixen félretennék havi 150 ezret?
Nagyon tetszik mindegyik és nyilván okosan ameddig a takaróm ér addig nyújtózkodnék, de szeretném az álmom beteljesíteni, hogy fenntarthassak egy BMW-t hobbicélra.
Mennyire oldható meg így?
Jól gondold meg.
Nekem volt 30d E92, hibája nem volt, csak a megelőzés, időszakos karbantartásra költöttem 1,5 milliót. (vezérlés, csapágysor stb)
Én nettó 700at keresek, de még így sem esett jól 2 havi fizut rákölteni, hogy ne fossak a vezérműlánc szakadástól.
Lett céges verdám, így eladtam 4 milláért, nekem kb 5be volt mindenestül.
Megnéztem az E92 hirdetést.
Kipuffogóra volt pénz, de karbantartásra nem.
Kopott szar gumik, ronda felni, kiült ülések, fix hogy tekert.
Az enyémben 300ezer km felett is 5* jobban nézett ki.
Vezérléscseréről egy szót sem írnak, kizárt hogy volt (és hiába M57, a világ összes kilómétere benne van már, ott is kell)
"Elég jól felszerelt darab. Memóriás fűthető bőr ülések, eső szenzor, bixenon fényszórók, gyárilag sport futómű, tempomat, kétzónás digitális klíma(jéghideget fúj), smoking Pack, tolatóradar, Navigáció, multi kormány, riasztó."
Hát ez zseniális, gyakorlatilag felsorolta a széria cuccokat, 1-2 extra van csak.
Navigáció a régi CCC modul, csoda ha működik, de mindegy mert elavult térkép van hozzá 99%ban, erre nen szoktak költeni.
Smoking Pack 🤣 bizalomgerjesztő, fontos hogy tele lehessen bagózni a kocsit
Bixenon fényszóró: nagy extra tényleg, én még nem is láttam enélkül E92-t, az viszont érne valamit, ha adaptív lenne, és működne is.
Mindezek mellett jégkáros, ez a verda 2 milliót sem ér.
Ingyen se kéne egyik sem
Penztemetők, ráadásul minél korosabb, annál lentebb lesz az ára, hiába nyomod bele a pénzt
Pusztán jószándékkal írok.
Havernak kb ugyan ennyi a fizuja nettó 300 körül.
Ő is BMW-t vett. Havi 100 ezer megy el neki csak a javításra. Teljesen ki van már bukva, hogy nincs olyan hónap, hogy ne romlana el valami benne.
Én a helyedben elengedném a témát. Értem, hogy álom stb de egyszerűen nem keresel annyit, hogy ez az álom fenntartható legyen.
Nekem nettó 620 a fizum és mégis csak egy 10 éves skodám van amire 5 év alatt ha költöttem 600 ezret akkor sokat mondok.
"Az egyiknek 470 ezres nettó fizetése van, a másiknak 700 ezres, aztán mondják, hogy szegény a magyar. Ilyen fizetésekbol persze, hogy simán fenn tudjátok tartani ezeket a bajor szopó rollereket!"
Hiába van ennyi, mondom, én 16 éves kisautót vettem, aminek évi 100ezer a szervizköltsége és ebben az évi 2 olajcsere is benne van mert 20ezer km-t megyek évente.
Havi 150ezer csak a szervizre még így is sok lenne, ennél még a benzin is olcsóbb...
Aki havi 150-et kiad szervízre, úgy hogy ez a bérének a harmada, az nem más mint pazarlás, esztelenség, emberi butaság!
#18 Annak a havernak se lehet sok esze... Én nem is értem ezt az indokolatlan pazarlást, el sem akarom hinni hogy ilyen létezik.
Mennyi sok szerszámot meg gépet lehetne venni abból a pénzből, ami most a semmibe vész. Néhány év alatt egy alapszintű szerelő-javítóműhely komplett felszerszámozottságát lehetne beszerezni!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!