A Tesla a marketingje miatt ilyen népszerű?
Az eladaások számát nem vágom és az említett modellek közötti árakat sem néztem full végig, de a Tesla is drágább fajta elektromos kocsi.
Viszont ma már rengeteg presztízzsel bíró márkának is van drága féle elektromos kocsija. Porsche Taycan, Mercedes EQB, BMW IX. Tudtommal a német prémiumhármas (Audinak is van már e kocsija) belső kialakítás terén felülmúlja a Teslát, viszont azért ezeknek a márkáknak sosem csak a belső tér kialqakítása volt az egyetlen erőssége.
Porsche taycan is gondolom belül is jó minőségű autó, és gondolom más területeken is pöpec verda, igazi elektromos áléomkocsi 4 ajtóval. Akarom mondani álomautó. Asszem, hogy az alapárak hasonlóak, a csúcskivitel az ahol a Porsche jóval drágább, ugye a Taycan Turbo S.
Ha elektromos kocsikat hallunk, mindig (szinte) a Tesla az asszociáció, itt Európában is.
A Tesla egy fogalom. Ha azt mondod hogy "elektromos autó", akkor a legtöbb embernek most is a Tesla jut eszébe azonnal, hiába van már elektromos autója a legtöbb valamire való autógyártónak (ami akár még jobb is mint a Tesla konkurens típusai nagyon sok téren).
Ugye ehhez azért hozzájárult nagyban az, hogy a Model S P100D, meg aztán most a Plaid modellek olyan teljesítményt kínálnak családi autókban, amivel gyorsulásban még a legdrágább szupersportautókat is meg tudod fingatni. Egy családi autóban. Model X Plaid, például. Nem mintha túl sok értelme lenne ezeknek az autóknak, de azért lássuk be hogy elég nagy flex ha van rá pénzed, hogy a családszállító SUV-d egy Bugatti Veyront is elpicsáz százig ha olyan kedved van. De még egy Chirontól sem marad le nagyon.
Én vezettem már a Model Y-t leszámítva mindet, mint autó nem nagy eresztés egyik sem, a futurisztikus érzés nagyon megvan, de az összeszerelési minőség, praktikum azért elmarad nem csak prémiumgyártóktól, hanem bizonyos átlagosabb gyártók típusaitól is. Ennek ellenére én értem a hype-ot, marad is még velünk szerintem.
A Teslának nincs (hagyományos) marketingje. Semmi reklám, se újságban se tévében. Viszont egy csomó YouTuber meg blogger aki ingyen dumál róluk.
Viszont félreértés hogy a Tesla egy drága elektromos autó lenne. Igen, 19 millónál kezd az ára ami ugye nem ingyenes - de a BMW, Audi, Mercedes elektromos autói majdnem dupla olyan drágák!
Béreltünk teslát egy hétre, ott nyikorgott ahol tudott. Azt mondták amerikai modell, ott ezt szeretik...
Kíváncsi leszek a németben gyártott típusokra, meg a most bejelentett occsó teslára (10 misi alá lövik)
"Ugye ehhez azért hozzájárult nagyban az, hogy a Model S P100D, meg aztán most a Plaid modellek olyan teljesítményt kínálnak családi autókban, amivel gyorsulásban még a legdrágább szupersportautókat is meg tudod fingatni. Egy családi autóban. Model X Plaid, például. Nem mintha túl sok értelme lenne ezeknek az autóknak, de azért lássuk be hogy elég nagy flex ha van rá pénzed, hogy a családszállító SUV-d egy Bugatti Veyront is elpicsáz százig ha olyan kedved van. De még egy Chirontól sem marad le nagyon."
Jó de egy Porsche Taycan Turbo is baromira jól gyorsul, akkor mért nem az?
@9
Olcsóbban, fele annyi idő alatt van 100on a tesla.
És belefér a gyerek babakocsija is a motortérbe
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!