Az autógyártók miért erőltetik annyira az érintőkijelzőt?
#14: Látom nem győznek meg a felsorolt érvek a kijelző / érintőkijelző mellett. Pedig elhangzottak. Olcsóbb gyártani, de, igen is erre van igény, sokkal több funkciót tudnak integrálni bele, trendi, sokkal modernebbnek hat, testre szabható bizonyos esetben, stb...
De akkor megfordítom a kérdést. Ha te ennyire ragaszkodsz az analóghoz. Mond már el kérlek, hogy miért jobb az analóg, mint a digitális kijelző? Sorolj fel 3 előnyt légy szíves. És az hogy "há régen is ilyen volt és jó volt mindenkinek", az nem előny. Talán olcsóbb javítani ha elromlik. De azért ez nem egy gyakori esemény...
Amikor töröd a fejed, szerintem rá fogsz jönni, hogy hoppá. Semmi előnye nincs. Nem szép. Régimódi. Drágább legyártani. Fix adatok vannak rajta rögzítve, azt tudja mutatni. Azt meg nem változtathatod. Telefonod is lecserélted gondolom okostelefonra. Miért? Mennyivel jobb volt a nyomógombos, nem?
Haladni kell a korral, ennyi.
#21
Elegánsabb, kényelmesebb, biztonságosabb, megbízhatóbb, gyorsabb kezelni, jobban néz ki, hozzáad a vezetési élményhez. Egész nap a monitort meg az okostelefont bámuljuk, legalább az autóba ne ezt kelljen.
#23:
- Elegánsabb??? Egyáltalán nem. Más maximum.
- Kényelmesebb? Mi? Miért? ugyan úgy oda kell nyúlni az analóg kezelőszervekhez is
- Megbízhatóbb? Jajj nemár... Ez hol indok egy új autónál, hogy 30 év múlva lehet nem fog működni? Első tulajdonos alatt semmi baja nem lesz. A második tulaj 7 év után meg bocsánat, de senkit nem érdekel. A gyártót semmiképp.
Gyorsabb kezelni? Persze, 6 funkciót 6 gombon gyors kezelni. A másik meg tud 136-ot. Nyilván lassabb.
- Jobban néz ki. Ez elég szubjektív. Na mindegy. Képzelj el egy S osztályt ilyen full nyomógombos műszerfallal.
- Hozzáad a vezetési élményhez. Igen? Hát nem tudom. Szerintem marhára független a vezetési élménytől, hogy analóg, vagy digitális benne a cucc. Megy a kocsi vagy nem. Jó vezetni vagy nem. Ennyi.
Szóval ez mind a te viszonylag szubjektív véleményed. Amiket én felsoroltam, azok objektív tények. Számszerűsíthető adatok.
Nekem a mai modern autókban a szűk tér nem tetszik, 90es évekbeli BMW nagy és tágas, de egy mai darab szűkebb. Nyilván elment az autógyártás egy irányba ami sokaknak nem szimpatikus, őszintén nekem sem.
Az érintő kijelző szintén egy unszimpatikus dolog. Csak azért erőltetik mert olcsóbb előállítani.
Lehetne nyomógombos is, hiába sok a funkció, 3 gombbal meg egy kijelzővel mindent lehetne kapcsolgatni.
Amúgy akik itt szidják az érintőkijelzős kocsikat, használtak már olyat?
2006os priustól, teslán át, 2021es volkswagenig soha nem nyomogatattam a kijelzőt vezetés közben.
Amit akartam kezelni az a kormányon volt
Igen, olcsóbb, de ennyi.
De nézzétek csak meg a Rolls-Royce Phantom műszerfalát :) Ebben még megvan a klasszikus elegancia, ami kiveszett a mai autókból
#28: igen, használtam már párat, ezért is utálom.
mintha egy belassult 10 éves okostelefont nyomkodnék.
van olyan, ahol a klíma vezérlés is csak onnan elérhető.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!