Igaz az,hogy az opel corsa e 1.4 turbó 101 lóerő egy elég sebezhető jármű?
2/
2018-as az autó vásárlás előtt ragaszkodtam egy szervizes átvizsgáláshoz és az autóban 30600km volt mivel nem rég vettem még most sincs benne 31000km.
1/
Az a fura pedig rengeteget olvastam róla,de egy két ember elkezdte most telebeszélni a fejemet meg találtam német fórumokat ott is írnak ezt is meg azt is.
A kettőstömegű kopóeszköz. Igen, egy idő után tönkremegy és ki kell cserélni. Ára egy bő jobb minőségű gumiabroncsszettével vetekszik, amit 200.000 km-enként rá kell költeni. De ezzel az erővel a kuplungtól, fékektől is retteghetnél, hogy tönkremegy és "horror" összeget kell költeni a cseréjükre, mert ez sem 5000Ft.
Az M32-esek városi legendája valamikor 15 évvel ezelőttről gyökerezik. Amikor pl a 320Nm nyomatékú 1.9cdti H Astrákba beszerelték a 320Nm-rel terhelhető M32-es váltókat. Ennek következtében évek múlva sok lett csapágyas. A te esetedben két dolog miatt nem kell ettől rettegni: 1. nem egy az egyben ugyanaz a váltó van a tiédben, hiába M32-esnek hívják. Már módosítottak rajta. 2. A 101 Le-s 1.4-esed nem tud 320Nm-nél nagyobb nyomatékot gyári állapotában.
Azert a turbo-szívo kerdésnél mindíg ott van, hogy az ujabb szívó motorok megdöbbentően álmosak, kinyuvadtak. Az EU norma miatt rettenetes a gázreakciójuk, és ugye pörgetni kell őket némi haladásért.
Nemreg csereltem le a tdi-t egy szívó benzinre. Nekem az a tapasztalatom, hogy megszokható, de azert egy feltöltött motor kellemesebb tars. Ok ha valaki vesz egy V6-sor6 v nagyobb szívó benzint, az sem lesz lassú, de azonos twljesítményerték melletti turbós (főleg dízel) sokkal kellemesebb a hetköznapi felhasználónak, aki haladni is akar. Ezert lett a kerdésben szereplő Corsa is megalkotva (meg a kibocsátási normák miatt persze).
7/
Kisvárosi vagyok ha kell menni városban akkor leginkább itt megyek de ha tehetem gyalog megyek de ugye ha sürgős intézni való van vagy vásárolni kell akkor autó minden más gyalog vagy biciklivel.Nagyvárosban is szoktam járni de nem napi szinten szóval nagyvárosban csak alkalmanként kell majd gyorsítani lassítani vagy éppen kis dugóban állni,amúgy meg kinti utakon megyek ha távolra kell menni és leginkább 90km/h val szoktam közlekedni és max nagy ritkán van olyan,hogy az autó ne lustuljon pár kilométeren át kicsit jobban oda lövöm neki bőven 100 felé de ahogy írom ez se tartósan.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!