Valakinek lenne valami ötlete? (Autós probléma)
Van egy 92-es Marutim. Egy ideje a következőt csinálja: hidegen gyönyörűen elindul (bár az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy első induláskor rohadtul füstöl úgy 1-2 percig), nagyon szépen megy egy ideig, aztán kb. 10 km megtétele után elkezd rángatni, aztán leáll. Ezután elindul a motor, de mindegy, mennyi gázt adok (szivató tökig rajta), újra leáll. Ha kicsit várok vele, akkor valamennyire felpörög a motor, de utána ugyanúgy leáll.
Legutóbb úgy tudtam lelket verni bele menet közben, hogy a motortérben lévő benzinszűrőt fecskendővel feltöltöttem, és amíg abban volt benzin, addig elment.
Ha lehűl, a probléma nem jelentkezik, aztán a fentiek megtétele után újra visszajön.
Már mindent végigcseréltem rajta (szűrők, gyertyák, pumpa, karburátor), és már kifogytam az ötletekből.
Örülnék, ha valaki tudna valami tanácsot adni :)
elöl vagy hátul folyt?
ott valami lukas lehet és falsot szívhat
Az „ejtőtartályból” buborékmentesen szívja fel a benzint.
A tankot direktre kötöttem az AC pumpára, ugyanúgy kihagyásokkal szívja. Másik kocsira rákötöttem, akkor is.
Érdekesség még, hogy amikor a tanknál lévő szűrőt leszedtem, nem történt semmi, míg a másik kocsin ugyanez után dőlt a benzin a csövön.
Ezek alapján úgy tűnik, hogy a tankban lehet a gond.
Arra is gondoltam, hogy amit én buboréknak látok, az valójában csak vákuum. Mert ha a tanknál el van szűkülve a cső, akkor a szűkülésnél „tépkedi” a benzint. Bár lehet, hogy hülyeség.
Mindenesetre a kasztni alatt végigfutó fém benzincső valószínűleg nem szól bele a problémába.
A tank rendbe tételére valami ötlet? Egyébként új tank lett feltéve kb. egy évvel ezelőtt, szóval nem valami 20 éves tankra kell gondolni. Még nem szedtem le, arra gondoltam, hogy kompresszorral befújok a csövén.
11 nap telt el. Figyelj, nem kell ennek ekkora feneket keríteni.
Le kell szedni a tankot, ki kell mosni kaviccsal, utána ki kell öblíteni, majd szárítani.
A két fémcsövet gondolkodás nélkül cseréld ki, nem tart semeddig a Marutin.
Tegyél helyette rezet, ugyan olyan (vagy hasonló) átmérőben.
Ennyi.
Csak akkor tegyen rezet ha nem ABS-es a maruti különben baj lesz....
Gondolom nem ABS-es, de azért leírtam a biztonság kedvéért!
#15-ösnek
Nem a fékrendszerről van szó, hanem az üzemanyag rendszerről. Tankból van egy előre menő, és egy visszatérő ág. Mivel a benzin nem oldószere a rézcsőnek, így nyugodtan lehet használni.
Tucatszor átfogalmaztam a mondandómat, hogy ne legyek sértő.
OLVASD EL MIELŐTT HOZZÁSZÓLSZ. Te magasságos, jöjj le közénk! Olyan sötétség honol a földön, hogy az valami borzalom.
Van 14 hozzászólás, soknak sem mondható, tart vagy 1 percig az elolvasása.
A tankból jövő gumicső másik végén valami zsíros anyag volt leülepedve, azt kitakarítottam, és azóta nem jött még elő a probléma, remélem, nem is fog.
Mindenestre hordok magamnál még egy kanna benzint meg egy kis tartályt, amit feltöltök és abba dugom a benzincsövet, hogy legalább haza tudjak jönni :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!