Van egy 2001-es 1,7DTI (Isuzu motoros) Opel Astrám. Van valakinek ötlete, hogy hol keressük a probléma forrását?
Figyelt kérdés
Menet közben éreztem, hogy folyamatosan csökken a motor teljesítménye, majd leáll. Kb.15 perc múlva újraindul,30-40 km után a jelenség ugyanaz. Hibakód nincs, néha elindul majd 2-3 perc után füst és újra leáll. Adagoló elektronika rendben, holtponti jeladó rendben.2019. márc. 30. 07:23
2/5 anonim válasza:
Felmelegszik a gázolaj a tankba 30-40km alatt. Megváltozik a viszkozitás,higyabb lessz. Nem tudja felállítani a nyomást a nagynyomású szivattyú,mert a híg gázolaj átfolyik a kopott tömítések alkatrészek közt.
Ha kihül a gázolaj,ujra "sűrűbb" lessz,és feláll a nyomás.
De ez csak egy ötlet,egy lehetőség.
3/5 anonim válasza:
Bocs,most olvasom,hogy nem CR motor.
De adagolósnál is lehet probléma a híg gázolaj ha kopott a nyomástartó vagy az adagoló.
Próbáld meg,mikor megáll,tölts rá 20-30ltr hideg gázolajat. Ha utánna indul,és megint megy,akkor . . .
4/5 Dörmögő válasza:
Csökkenő üzemanyag mennyiségnél szerintem nem kéne füstöt tapasztalnia. Neki meg van.
5/5 anonim válasza:
Ha kevés a nyomás,nem jó a beporlasztás,nem tökéletes az égés.
De mint irtam ez csak egy ötlet volt.
Nem tudjuk milyen a füst. Ha pl.fehér,akkor már más a gyerek fekvése.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!