Miért fütyül máshogy a turbo?
2006-os, 2.0 TDCi, Ford Mondeo.
2,5 éve lett turbo cserélve, alapjáraton csendes, egy bizonyos fordulat felett halkam fütyül, ez már új kora óta ilyen. Viszont most elkezdte azt csinálni ha hirtelen odalépek pl. előzéskor, majd kinyomom a kuplungot, hogy váltsak akkor a kuplung kinyomásakor az addig normális fütyülő hang megváltozik, magasabb lesz egy pillanat erejèig. Ez mitől lehet? Minden más esetben normálisan szól, hirtelen gázadáskor sem változik a hangja csak ha ekkor kinyomom a kuplungot. Ha finoman nyomva fokozatosan gyorsítok fel magasabb motorfordulatra és ekkor nyomom ki a kuplungot akkor nincs ez a hang. Eddig ilyet nem csinált, egyértelműen a turbóból jön. ez vajon mitől lehet. Hozzáteszem új a kipufigóm, mert szètrohadt a gyári, de ugyan olyat tettem fel.
Fúú a sok fotelszakértő...🤦
Aki megmutatja hol van a wastegate szelep a változógeós turbón, az vendégem egy raklap sörre.
@12
Isten tudja mit raktak be neki 2 éve
Mi az hogy mit raktak be neki? Ennyire ne legyél már műszaki analfabéta.
Ráraksz egy wastegate turbót egy változó geós helyére, a motorvezérlő meg sikítófrászt kap amikor állítaná a lamellákat, a szívócső nyomás meg nem nő. Vagy szerinted az ecu-t is átírták neki?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!