Én kipróbáltam, de nem voltam elragadtatva 1.0 TCE-től, nem rossz autó, de szerintem gyenge ez a motor hozzá. Illetve, ha családi autónak van kiszemelve, fontos szempont, hogy mivel keskenyebb belül, mint a Lodgy (az elődje), így nem fér be három gyerekülés a második sorba, egy hétszemélyes autóba!
2023. febr. 7. 23:31
Hasznos számodra ez a válasz?
12/19 anonim válasza:
11: sajna mostanság ez a trend. Mármint pár éve még egy csomó olyan modelt gyártottak, amibe befér hátra 3 gyerekülés, most meg már alig van valami.
2023. febr. 7. 23:34
Hasznos számodra ez a válasz?
13/19 anonim válasza:
Hány kiló az autó?
2023. febr. 7. 23:36
Hasznos számodra ez a válasz?
14/19 anonim válasza:
#13 1176 kg az önsúlya autodata szerint. #12 ne is mond kész tortúra volt valamit találni ami legalább 8 évesnél fiatalabb és belefér három gyerek. Kérdezőnek ajánlanám próbálja ki, milyen vezetni, az alapján el lehet dönteni, hogy tetszeni fog-e neki. Egy 1.2-1.4 szívóbenzinből átülve nyilván más érzés, mint egy 1.6-2.0 dízelből.
2023. febr. 7. 23:48
Hasznos számodra ez a válasz?
15/19 anonim válasza:
Valahogy sosem értettem azokat akiknél ennyire priorítás a motor mérete és a teljesítmény ebben a aktegóriában.
Nyilván nem versenyezni veszi aki ilyet vesz, és az máként fogja értékelni az ára tekintetében, nem a teljesítmény és a motor mérete lesz számára az elsődleges
2023. febr. 8. 00:39
Hasznos számodra ez a válasz?
16/19 A kérdező kommentje:
A nagyobb motor kényelmet ad, tény.
2023. febr. 8. 09:49
17/19 anonim válasza:
Ha szigorúan vesszük ez egyáltalán nem biztos. A motor karakterisztikája a lényeges, és átlagos autózásnál pl a dízelek és turbós benzinesek úgymond a leginkább barátiak. Alacsony fordulatszámon is van hasznáűlható nyomatékuk
2023. febr. 8. 10:22
Hasznos számodra ez a válasz?
18/19 anonim válasza:
Ehhez az autóhoz is jobban passzolna az 1.3TCE, mint az 1.0TCE, az a plusz 30 lóerő és 40 nm sokat számít (meg nem mellesleg, az a plusz 1 henger, mert az ezres csak három hengeres), ha valaki több emberrel is használná, meg autópályán is, de sajnos a környezetvédelmi előírások ezt nem teszik lehetővé. Én kipróbáltam egy tesztautót, abban az erősebbik 110 lóerős motor volt, de 100 fölött már igen nehezen gyorsult, autópályára szerintem nem való, csak városba szaladgálósnak, azt meg a részecskeszűrő nem fogja megköszönni.
2023. febr. 8. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?
19/19 anonim válasza:
Kb 1 hónapja vettük a tce 110-eset. Teljesen jó. Sima 1.0 sce -ből ültem át ebbe. Ég és föld. Az sce-nél emelkedőn 3-asban kell padlóznom, hogy menjek, 3e feletti fordulattal, addig a tce 110-es 5-ösben is tudja ugyanazt 2-3e közötti fordulattal úgy, hogy érezhetően gyorsul.
Nagyon jól megy a kocsi szerintem, élmény.
Persze amikor sógorom ment előttem egy 15 éves használt 1.9-es turbó dízel bmw-el, akkor nem tudtam utolérni. Menőzöttt is vele. Én meg azzal, hogy az enyém új és kifutna 3 olyan bmw-t az ára.
Szóval, valamit valamiért. Nekem a megbízhatóság a fontos, cserébe nem fogok versenyezni. Autópályán egyébként teljesen jó. A 6-os fokozatnak hála gond nélkül el tudsz menni 130-140-el 2-3e fordulat között.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!