A gazdasági helyzetre hivatkozva megtehetné Magyarország, hogy engedélyezze az új pakisztáni, iráni gyártású Suzukik, Peugeotok forgalmazását? Peugeot 206-ot (207i néven) még gyártanak Iránban, 4 hengeres 1.6-os motorral is lehet kapni
Elérhetetlen álom már egy átlag magyarnak szalonból autót vásárolnia. Az Euro 7 norma bevezetésével az összes 3 hengeres benzines kisautó el fog tűnni a palettáról.
A fejlődő országokban még gyártják a 2000-es évek elején megjelent típusokat, ezekben nem 3 hengeres motor van, nincs bennük rengeteg felesleges extra és könnyen, olcsón javítható, bevált típusok.
Nem mellesleg sokkal közelebb áll az áruk a magyar emberek pénztárcájához.
Így lehetne fiatalítani a magyarországi autóállományt is.
Meg lehetne építeni sok olcsó házat is a Törökországból most menekülő építészek vezetésével is...
Ők tudják hogy kell olcsó lakásokat készíteni. :D
#14
Mondjuk magyarországon viszonylagosan alacsonyabb az egy főre eső kőzetlemezi törésvonalak mennyisége, de azért nem biztos hogy rájuk bíznám, de akik lakóparkok építését finanszírozzák, azok simán. :D :D
Nincsen bennük rengeteg felesleges extra…
Én szeretem az esöérzékelös ablaktörlöt, az automata klimát, tempomatot az ülésfütést, és a telefonomat összekötni a fejegységgel/infotainment rendszerrel és ugy zenéket/podcasteket hallgatni.
Nyilván meg kell élniük a gyártoknak, tényleg sok extra van ma már sz autókhoz, de nagyon sok extra rohadtul nem felesleges én úgy gondolom. Hogy elromlik? Mi nem romlik el? Meg kell csináltatni és kész.
Nyilván más, ha egy Ledes lámpa megy tönkre, az tényleg egy vagyon, de egy halogén izzós lámpát nem tudsz összehasonlítani egy ledessel. A ledes egyszerüen jobb technologia.
Viszont Magyarország nincsen snnyira rossz helyzetben, hogy erre szánja magát a kormány, illetve az Irániaktol venni gyengébb minöséget az EU sokadik hátbaszùrása lenne. Mivel közös a piac, nem ugy van, hogy onnan veszünk, ahonnan akarunk, hanem nyilván a “piacon belüli“ termékek a fontosak.
206-os szerintem jobb autó, mint ahogyan az sokan mondják, szomszédoméknak van egy SW és nagyon szereik és az illetö szerint nagyon nagy baja sosem volt még.
Külföldön is drágábbak lettek az autók, csupán azért nem lett számottevöen kevés az autó vásàrlás, mivel sokan lizingelik az értelmes lizingkonstrukciókban az autót. Csak ugye itthon van egy tizen-huszon %-os infláció és a nemtörödömség.
A megkövetetelt biztonsági "extrak" miatt biztosan nem.
Akárki akármit mond, egy ESP vagy a min 6 lufi jó. Nem is akarunk szerintem már visszafejlődni...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!