A gazdasági helyzetre hivatkozva megtehetné Magyarország, hogy engedélyezze az új pakisztáni, iráni gyártású Suzukik, Peugeotok forgalmazását? Peugeot 206-ot (207i néven) még gyártanak Iránban, 4 hengeres 1.6-os motorral is lehet kapni
Elérhetetlen álom már egy átlag magyarnak szalonból autót vásárolnia. Az Euro 7 norma bevezetésével az összes 3 hengeres benzines kisautó el fog tűnni a palettáról.
A fejlődő országokban még gyártják a 2000-es évek elején megjelent típusokat, ezekben nem 3 hengeres motor van, nincs bennük rengeteg felesleges extra és könnyen, olcsón javítható, bevált típusok.
Nem mellesleg sokkal közelebb áll az áruk a magyar emberek pénztárcájához.
Így lehetne fiatalítani a magyarországi autóállományt is.
Akkor adjanak uniós fizetést uniós környezetvédelmi normák mellé az embereknek...
Legutóbb azt hallottam, hogy már fekete dobozt is kötelező lesz szerelni az új autókba Európában. És nem a vevő dönti el, hogy erre fél millió forintot szeretne-e pluszban költeni, vagy sem.
"Meg ezeknek az autóknak -1 csillagos a töréstesztje, mert gyengébb anyagból vannak összerakva, de ott ez nem számít."
Nézd meg, milyen és hány éves autókkal járnak az átlag magyar emberek. Ezen autók többsége már közel 20 éves és több helyen is rohad, ha van bennük légzsák, az már biztosan nem működne éles helyzetben. Egy balesetet nagyobb eséllyel élne túl a sofőr egy -1 csillagos új gyártású nyugati licencben gyártott autóban ülve, mint egy 2 évtizedes guruló rozsdás dobozban.
Vannak vidéki települések Magyarországon bőven, ahol 3 óránként jár a távolsági busz, olyan is, ahol naponta kétszer van busz. Akik ott élnek, azoknak létszükséglet az autó.
"Az ország melyik részén van túl kevés autó?"
Nem kevés autó van, hanem sok nagyon öreg aminek nincsen semmi létjogosultsága már az utakon, a bontóban lenne a futásteljesítménye és a karosszéria állapota alapján a helye.
Az első generációs Suzuki Swift még mindig az autózást jelenti Magyarországon sokaknak. Ezekhez képest az új iráni, pakisztáni Suzuki, Peugeot óriási előrelépés lenne minden szempontból.
Magyarország nem olyan, mint Németország, hogy az 5 éves autókat cserélik még vidéken is teljesen újra rendszeresen.
Ne reklamáljatok, mert erre szavaztak az emberek 2/3-a.
Amíg fidesz lesz itt nem lesz uniós fizetés sosem.
"Akkor adjanak uniós fizetést"
Annakidején talán a Jobbik kampányolt ezzel, csak sajnos mivel mi a nyugat rabszolgái vagyunk, ezért nem lehet itt nyugati bér, mert akkor a multik összepakolnának és elvinnének mindent Indiába.
Amúgy kitomboltad magad? Ide jöttél hőzöngeni?
Szóval azt mondod, hogy pl. egy 2005-ös III.gen. (vasaló) swiftet dobjunk a kukába a maga 200ezer kilométerével, és vegyünk helyette egy pakisztáni retró koppintást?
Szerinted hány embert tudnál rábeszélni egy ilyen cserére?
"nincs bennük rengeteg felesleges extra és könnyen, olcsón javítható, bevált típusok"
Akkor ki akadályoz meg benne hogy vegyél egy használt 206-ost és fenntartsd? Vagy gondoltad ott ugyanannyiért adják az újat mint nálunk a 20 éves használtat?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!