Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szívó benzinesek, ki hogyan vált?

Szívó benzinesek, ki hogyan vált?

Figyelt kérdés
Tehát sík úton, egyedül vezetve általában milyen fordulaton kapcsoltok el? Valahogy ezt a dolgot még mindig nem tudom hová tenni, hogy sokan már 2500nál váltanak meg 45-nél már ötödikbe van(bár én ezt nem teszem szóvá nekik). Elvileg a folyamatos alacsony fordulaton való tartás is hasonlóan káros mint az esztelen pörgetés?

2023. jan. 26. 08:44
1 2 3 4 5
 31/43 anonim ***** válasza:

#29, azért én látok némi különbséget a két "kérdés" között.

Az, amit itt látsz, egy egyszerű kíváncsiságból adódó kérdés.

Te viszont a belinkelt "kérdésben" általánosítasz ("ennyien", "nagyon sokan"), lekezelően beszélsz ("képtelenek", "tesó") és fensőségesen, megkérdőjelezhetetlenül kinyilatkoztatsz.

Szerintem itt lesz a kutya elásva. Senki nem szereti, ha magas lóról megmondják neki - és igen, neki, hiszen látszólag szinte mindenkit egy kalap alá veszel - hogy mit hogyan tegyen. Próbálj meg kevésbé pökhendien, kevésbé magasztosan kommunikálni, és hidd el, ez a válaszokban is tükröződni fog!

2023. jan. 26. 17:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/43 anonim ***** válasza:
53%
Egyáltalán nem voltam sem pökhendi, sem magasztos. Egyszerűen rengeteg embernél tapasztalom.
2023. jan. 26. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/43 anonim ***** válasza:
Hát persze hogy nem, tesó!
2023. jan. 26. 17:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/43 anonim ***** válasza:
Na pontosan ez a pökhendiség amit te csinálsz.
2023. jan. 26. 17:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/43 anonim ***** válasza:
Egyáltalán nem voltam pökhendi.
2023. jan. 26. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 36/43 anonim ***** válasza:
Én sem, mégis belém akarod magyarázni.
2023. jan. 26. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 37/43 anonim ***** válasza:
91%
Ezzel két baj van. Egyrészt szétoffolunk egy relatíve normális kérdést, másrészt aki ilyen lekezelő, pökhendi stílusban éli mindennapjait, az nem fogja sosem megérteni, hogy a többiek miért rühellik.
2023. jan. 26. 18:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 38/43 anonim ***** válasza:
Kuplung, sebességből ki, másik sebességbe be, kuplung. A fordulat pedig a körülmények függvényében
2023. jan. 27. 12:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 39/43 anonim ***** válasza:

Nem volt fordulatszámmérőm, de az F Astrámmal valahogy így közlekedtem (1.4 benzines):


-Egyes:csak elindultam kb, illetve gurultam.

-Kettes: 5-30 km/h, jellemzően 5 - 20-25 km/h

-Hármas: 30-45 km/h, de elég hosszú volt a hármasa, ritkán akár 70-ig benne hagytam, pl. emelkedőnek felfelé. Azért az 1.4 szívóbenzines nem egy erős autó.

-Négyes: 50-110 km/h, jellemzően 50-90 km/h. Utána ötös. Persze hosszú egyenes szakaszon már 70-es táblánál is raktam ötösbe ~60-70-es sebességnél, de vmiért gyorsítani kellett, már raktam is négyesbe.

Autópályán, országúton ez kicsit másképp néz ki. Szegény autónak nyomni kellett, mint az állat, mert egyszerűen nem ment. Ja és elég gyorsan, határozottan kellett váltani, mert kb. másodpercek alatt képes volt 5-10 km/h-t visszalassulni az autó.


De mindegyik autó annyira más. Van a családban egy ecoteces G Astra, az pl. hármasban érzi jól magát városban. Négyesben szinte dadog 50-es tempónál, bár ez utalhat valamilyen hibára is.

Nemrég váltottam szívóbenzines autóról turbódízelre. Ég és föld. Nem kell annyira technikásan váltani hogy úgy mondjam, alacsony fordulaton is van elég nyomaték, hosszúak a fokozatok, imádom.

2023. jan. 31. 07:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 40/43 anonim ***** válasza:

#39: az F-astra 2-ben ment 80-90-ig (kb 6000 fordulat).

Az azt jelenti, hogy 5 km/h-nál már rég alapjarati fordulat alatt vagy, fullad a motor.

De meg 10 km/h-nál is.

2023. jan. 31. 08:55
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!