Szívó benzinesek, ki hogyan vált?
Nem kicsit volt, de mivel az asszonyt nem tudom rávenni a dinamikusabb közlekedésre (nem akarja kínozni az autót), ezért kénytelen voltam én kezelésbe venni.
Mármint a verdát. 1.6-os, turbó nélküli - a szívót nem tudom hogy érted, mert injektoros, mint szinte minden ami fiatalabb harminc évnél.
Amikor először elvittem "kezelésre", utána asszony nem értette, mitől táltosodott meg a verda. Most már érti, de ő "nem tud" máshogy vezetni, szóval marad az hogy néha fordulok egyet a kis gyösszel.
#21 meséld el neki hogy mennyibe kerül egy hajtókarcsapágysor csere, ha túl alacsony fordulatokon vált miközben áll a gázon. :)
előbb utóbb esélyes a csere. :D
Látszik hogy nem éltetek még nővel.
Tudja, agyával érti, de nem változik.
Nő.
Ez van.
Csak akkor engedem 2000 alá, mikor gurulok, vagy vízszintes úton tartom a sebességet.
Az enyém még nem kéri a 4-est sem 50-nél, de biztos van aki 6-ba is felrakná, mert szerinte úgy kevesebbet fogyaszt.
Amúgy meg hideg motornál is inkább forogjon 3000-t kis terhelésen, mint 1500-on erőlködjön.
Olyan érdekes, hogy mennyien értenek egyet. Múltkor feltettem ugyan erről a témáról egy kérdést, és ott fröcsögtek meg mindenféle hülyenék elmondtak, hogy azt mertem mondani, hogy az alacsony fordulaton való terhelés rossz a motornak.
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__12..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!