Javítható vagy inkább felgyújtsam?
Sziasztok.
Van egy 1.4es ford focusom,2000es évjárat. Beindítás után kb 5 perccel leesik az alapjárata olyan 300 környékére. Menet közben is erőtlen,lassan gyorsul,nagyobb gázra megtorpan,lefolytja valami. Max sebessége 110. Álló helyzetben ha gázt adok felpörög a motor rendesen,de menet közben mintha letiltana,2200. A max fordulata.
Cseréltem benne alapjárati motort,injektorokat híddal,kábelköteggel együtt, üzemanyag szűrőt,kitakarítottam a folytó szelepet,de semmi változás.
Próbáltam azt is hogy lehúztam a légtömegmérő csatiját,de nem változott az alapjárat.
Pöcc röff indul hidegen,melegen.
Az egyik hengerben fele akkora a kompresszió mint a többiben,de szerintem ennek nincs köze a hibákhoz. Vagy mégis? Hol keressem még a hiba okát?
Köszönöm a válaszokat.
Cserélgessél még mindent nyugodtan, a nyilvánvaló ismert hibát pedig szard le.
Minőségi autószerelés.
Benzinesnél nem nagyon észrevehető egy kompresszióhiány, bár lehet, a lambda szonda visszavesz egy csomót az injektoroktól, ezért gyenge.
Bár ez lehet elektromos fojtószelep hiba is, jeladóval együtt.
Vagy elrakott vezérlés, rossz holtpont-jeladó, trafóhiba, stb.
Köszönöm mindenkinek a választ.
Marad a felgyújtás😁
Kipufogócsonk után kösd le a kipufogó rendszert. Első gondolatom.
Ha alacsony a sűrítési végnyomás, az legjobb esetben is motorblokk bontással jár. Ha fúrni kell, akkor gazdasági totálkár. Bontott motor lutri, kivéve ha szakember át nem nézi előtte.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!