50 köbcentis kétütemű motoron hosszabb táv alatt mennyire tud kiégni a hátsó kipufogó dobból a lerakódott olaj?
Az előző tulaj elmondása szerint főként rövidebb távokon használta, így a kipufogódobban elég sok olaj lerakódhatott. A dob előtti toldásnál erősen olajpárás, illetve a dob végén is köpködhet némi olajat mert a dob vége olajfoltos.
Mennyire lehet rá jó megoldás egy hosszabb, magas fordulaton történő út? Rendesen ki tudna égni az olaj a dobból vagy nagy mennyiségű olajnál már csak a leszerelés és tisztítás a járhat út?










Szerintem az, hogy mennyire olajos, az attól is függ, hogy milyen olajjal jártak vele, meg nem-e tettek hozzá többet a kelleténél. A mai modern 2T olajok már azért elég jól elégnek, én pl Motul 510-est használok különolajazással, és a kipufogóból nem csepeg sehol az olaj. Sőt mikor szét lett szedve, akkor a dugattyún és a hengerfejen is csak egy vékonyka koromréteg volt.
Ha csak olajos a kipufogód, az még nem gond, a baj azzal van ha ráégett korom is van benne, mert az soha nem ég ki attól a hőtől amit menet közben kap.
Legyen benne normális 2T olaj, és menj vele csavarogni pár órát, aztán a többi majd kiderül, hogy kiszárad-e?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!