Ezzel az autóval be mernétek vállalni egy közel 800 km-es utat oda majd vissza?
11 éves autó, de tavaly teljes nagyszervizen esett át egy márkaspecialistánál:
-teljes vezérlés cserélve lett
-csapágyazva lett
-a motor teljesen szétszerelve és minden egyes alkatrésze eltakarítva, megvizsgálva került vissza
-minden tömítés a motorban új
-új vízpumpa
-új termosztát
-injektorok beméretve
-váltó (automata) szétszedve, fizikálisan megvizsgálva, új olajjal adaptálva
-új fékek
-futómű teljes ellenőrzése megtörtént
-új akksi
Ennek fényében útnak mernél vele indulni a helyemben? Volt aki azt mondta hogy "ne, mert már öreg".
#9 Félreérthetően fogalmaztam. A váltó megérett az olajcserére, hidegen kicsit pontatlan volt. A váltóspecialista úgy vállalta csak be hogy szétszedi, megnézi hogy nincs-e fizikai sérülés, kopás vagy törés. Nem volt, újra összerakta új olajjal feltöltötte és minden rendben.
A motor amúgy hátulvezérelt tehát ki kell szedni vezérlés cseréhez a kocsiból 200ezer km-nél, de az eddigi tapasztalatok szerint 250ezer fele megkopnak a csapágyak, így ha már kint van a motor akkor olcsóbb egy időben cserélni a csapágyakat. Szétszedett motorba meg normális szerelő nem hagy bent régi tömítést.
Tehát sok minden megelőző jelleggel lett vizsgálva vagy cserélve, amire a következő 100ezer km-en belül lehetett volna számítani.
#12 Na, megjött....
Mert ugye a 150 lovas 1.0 Swift vagy Renault örök élet😅😅
Előre bocsánatot kérek a tudatlanságomért.
Ismerek olyat, hogy alulvezérelt-oldalszelepet.(SV)
Olyat is, hogy alulvezérelt-felülszelepelt (OHV)
és olyat is hogy felülvezérelt-felülszelepelt.(OHC)
Na de mi az hogy hátulvezérelt? ;)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!